la 23-09-2023 11:54 AM - editat ultima oară la 25-09-2023 09:17 AM de DanielaH
Buna ziua,
Desi factura pe luna anterioara a fost platita in aplicatie apare ca aceasta fiind neachitata.Azi am platit suma care era afisata desi difera de cea anterioara cred ca este emisa ieri 22.09.2023 cu scadenta in 05.10.2023.
la 23-09-2023 11:59 AM
@Silvia7: Bun venit în Comunitate. Factura plătită astăzi va fi operată atât de către bancă dar și în MyOrange abia ulterior, întrucât în weekend activitățile de acest tip nu sunt operate în timp real. Dar vei vedea că cel târziu luni se va modifica inclusiv acel status la factură și va apărea ca plătită. Te așteptăm să ne confirmi când s-a aoperat statusul plății facturii.
la 23-09-2023 01:13 PM
Salutare!
Trebuia să aștepți să se procedeze câteva zile, pentru că se întâmplă mai greu, mai ales în weekend.
Dacă nu-i o problemă, îți rămân banii în cont pentru factura următoare.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor