anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Doresc Informații despre suma de plata

Mamy
Începător
Bună ziua . Doresc informații despre suma de plata a abonamentul meu. Mai exact pentru ce servicii plătesc 79 lei ?! Telefonul cred ca l-am achitat și para achitat!! Abonamentul a expirat de câteva luni bune ! Mulțumesc !
4 Răspunsuri 4

Jay
Campion certificat
Buna! Aceste informatii le poti vedea in contul tau de client My Orange si in factura.. Daca ceva nu-ti este clar, numai serviciul clienti te poate lamuri, pentru ca poate verifica situatia contului tau de client.. In comunitate nu se fac publice datele personale, drept urmare nici nu ai cum sa afli de la alti utilizatori aceste informatii.. Daca stii ca ai terminat de achitat la telefon, in principiu, suma poate fi abonamentul.. Abonamentul nu expira, se plateste lunar, atat timp cat folosesti serviciile.. insa, daca a expirat perioada minima contractuala, poti trece la un abonament de valoare mai mica, din grila curenta.. Poti sa spui ce abonament ai? Daca este un Orange Me 16 de exemplu, in lei cam suma pe care ai mentionat-o tu ar fi.. Pentru informatiile pe care nu le poti afla in comunitate, poti scrie pe chat, cu transfer la un consutant sau poti suna.. Ai in link variantele de contact, sa incerci varianta care ti se potriveste.. https://www.orange.ro/contact/

FLo1
#StarMember
@Mamy: Bun venit in Comunitate. Pentru informatii si detalieri privind factura, cel mai indicat ar fi un apel la 300 sau un dialog pe chat cu Djingo. De altfel, pentru a contacta Serviciul Clienti, poti alege ce varianta care crezi ca e mai ok de pe pagina de contact: https://www.orange.ro/contact/ Bafta si revino sa ne anunti de stadiul solicitarii tale.

DanielaH
Moderator
@Mamy, ce abonament/ abonamente deții (voce/ TV/ internet)? Ai solicitat rezilierea la momentul expirării contractului? Ne poți da, te rog, mai multe detalii?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Bun venit în Comunitate! Probabil că dacă ți-a expirat perioada contractuală, ți-au expirat și unele bonificații/reduceri/opțiuni gratuite, pe care le-ai avut doar pe perioada celor 24 de luni și acestea sunt disponibile contra cost și de aici și unele costuri în plus. Detaliile le poți vedea în My Orange, descărcând factura din secțiunea,, Facturi și plăți''. Poți cere însă o ofertă mai bună și atunci se reglează treburile. Succes!