anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

CreditExpress facturi din 2010

IulianaG
Începător

Buna ziua,

Tatal meu este titularul a 3 abonamente Orange de 17 ani. In martie anul acesta am inceput sa primim notificari de la CreditExpress cum ca undeva in 2010 ar fi existat o factura neplatita - ceea ce e efectiv imposibil. Acum, in iunie am primit o notificare cum dosarul nostru s-ar fi mutat la Departamentul Juridic CreditExpresss si tatal meu a platit factura speriat de aspectul asta.

Astazi am primit o alta factura tot de la CreditExpress pt o alta factura din 2022 - din nou, e efectiv imposibil sa am o factura neplatita cand eu si familia noastra beneficiem pe acelasi titular de servicii orange!

Nu imi e clar cu cine ar trebui sa discutam de la Orange ca sa scapam de facturile fictive de la CreditExpress

4 Răspunsuri 4

Anca07
#StarMember

Buna Iuliana,

Ce as face eu in cazul tau? As verifica acea factura din 2022 pentru care s-a primit sesizare ca nu a fost platita, si daca ai dovada platii, sa discuti cu cei de la orange, sa le trimiti o sesizare scrisa la adresa serviciul.clienti@orange.ro in care sa le atasezi si dovada. De altfel, poti intreba si pe chatul din My Orange, de ce este aceasta situatie.

Si la fel, poti discuta si cu cei de la credit express, sa te lamureasca.

Zi cu soare!🌞

Probabil e vreo tentativa de țeapă,  si taica-mio tot primeste  sms de la nr 1876 , cica Creditexpress, instiintare pentru o restanta Orange de vreo 395 lei.  Azi amenintau cu "inceperea actiunilor legale". Incepeti-le, bai flacai. Probabil cineva a pus mana pe o baza de date cu abonamente de oameni in varsta si pescuieste dintre ei. Eu am prieteni cu creante adevarate vandute recuperatorilor si aia sunt si sunati, nu primesc doar mesaje din astea la misto.

delfinas
#StarMember

Iuliana, bun venit in Comunitate!!!

Eu zic sa ignore, e doar un mod de-al alora de la CE sa mai faca niste bani. Gasesc persoane sensibile si tematare si mai iau niste bani degeaba. O factura din 2010 era prescrisa demult, oricum. Iar asta din 2022 nu are cum sa apara neplatita, cat timp serviciile functioneaza.

Ar fi bine sa gasiti si dovada platii, ca sa le inchideti gura sau, eventual, sa-i dati in judecata pt incercare de fraudare.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Încercați să găsiți în My Orange dovada plății (dacă o mai aveți) și faceți și o sesizare la Orange din secțiunea Contact, mai jos în pagină, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj" ( https://www.orange.ro/contact/) sau la serviciul.clienti@orange.ro.

Nu se poate ca unii să-și bată joc în numele Orange de voi, pentru că nu se mai putea beneficia de servicii dacă nu erau plătite. După câteva zile de la expirarea termenului de plată, serviciul se închide și se plătesc și penalități la următoarea factură. Probabil că e o nouă șmecherie de a face rost de bani pentru unii!

Deci fă sesizare și vezi ce și cum!

Baftă!