la 03-10-2025 04:50 PM - editat ultima oară la 03-10-2025 04:57 PM de DanielaH
Ce cost suplimentar am în numele terților fiți mai explicit în factură și pe ce perioadă se încasează pentru că este o eroare aștept raspuns
la 03-10-2025 05:05 PM
Salutare!
Salut!
În detaliile facturii nu apare menționat furnizorul?
Noi, aici în comunitate, suntem clienți la fel ca tine și nu avem acces la datele tale personale. Dacă nu reușești să identifici costurile, îți recomand să contactezi serviciul clienți Orange, fie prin chatul din aplicația My Orange, fie telefonic, pentru a primi informații exacte.
la 06-10-2025 09:51 AM
@D1ilia57, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația? De unde provenea costul suplimentar?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor