anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce faci când factura e întocmită greșit?

Nita
Junior entuziast
Ce faci când factura e întocmită greșit, oferta telefonică Orange nu corespunde cu cea facturată? La SMS și emailurile trimise de mine prin care sesizam problema nu ți se raspunde?
1 Soluţie acceptată‚

Antinomm
Începător
Orange refuza sistematic sa corecteze facturi emise gresit, chiar si atunci cand greseala este a lor. (In cazul meu au activat o oferta pe care eu o refuzasem si au trecut abonamentul meu la unul superior.) Nu isi asuma greseala si sustin ca situatia se rezolva la următoarea factura. Acuma depinde si cu ce suma îi împrumutati pt o luna.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Salutare! Ai scris la serviciul.clienti@orange.ro sau pe Chat Djingo, din My Orange, secțiunea Contact (Contactează-ne)?

arsradu
#StarMember
Daca nu e o diferenta foarte mare, si poti sa acoperi factura in varianta ei actuala, eu zic sa o platesti asa cum e, ca sa nu ramai cu ea neachitata. Intre timp, incerci sa iei legatura cu ei, si daca e ceva de ajustat, oricum se va ajusta pe urmatoarea factura. Daca diferenta e foarte mare...nu prea ai ce sa faci decat sa continui sa incerci sa iei legatura cu cineva. Recomandarea mea ar fi sa suni la 300, sau sa incerci sa iei legatura cu cineva pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/). La email in general se raspunde mai greu.
Client Orange

delfinas
#StarMember
Nita, bun venit in Comunitate!!! Dacă e prima factura de când ai acest abonament, s ar putea să fie inclusă perioada până la sfârșitul datei de facturare, plus abonamentul pt luna următoare. Poți scrie ce îți apare la conținutul listei de facturare? DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2824458-factura-plata-inceputul-lunii

Pololică
#StarMember
Sunt doua variante: 1. Perioada contractuala corespunde cu data de incepere a noului contract: suni si ceri rezilierea noului contract (daca mai este sub incidenta celor 14 zile). Exista posibilitatea de corectie la urmatoarea factura (stiu ca toate corectiile se fac pe urmatoarea factura, iar pana atunci pe cont va aparea suma cu minus (-) ca si cum s-ar fi "platit in avans") 2. Perioada contractuala este inceputa anterior facturii emise si atunci e normal sa fie o suma diferita fata de cea convenita deoarece din perioada anterioara (facturata) se modifica suma, iar de la data facturii ai implementarea pentru noul contract.

Nita
Junior entuziast
Popolica nu am înțeles punctul 2.Bineinteles că au trecut 14 zile de la întocmirea contractului factura a venit după vreo 17 zile și normal că s-au facturat și zilele rămase din luna precedentă plus abonamentul pe o luna anticipat. La calcul s-a luat în considerare val.abonamentului de 4 euro lunar in loc de 1 euro. Deci pt o luna și jumătate aprox. trebuia să factureze 1,5euro dar mi s-a facturat 6 euro.

Pololică
#StarMember
Sa zicem ca factura se emite pe 2 ale lunii, dar contractul începe pe 19 ale lunii. Vei avea perioada 19-30 o suma de corecție (pentru ca perioada respectiva este deja acoperita de factura anterioara și plata) și o suma pentru perioada 1-30 (cum se factura și pana acum). Recomand sa suni la 300 și cere explicații. Ar trebui sa explice.

Antinomm
Începător
Orange refuza sistematic sa corecteze facturi emise gresit, chiar si atunci cand greseala este a lor. (In cazul meu au activat o oferta pe care eu o refuzasem si au trecut abonamentul meu la unul superior.) Nu isi asuma greseala si sustin ca situatia se rezolva la următoarea factura. Acuma depinde si cu ce suma îi împrumutati pt o luna.

Pololică
#StarMember
Mie mi-a fost corectata o factura anul trecut (nu imi atribuisera plata unei facturi, desi o platisem in timp util) iar factura urmatoare am primit dublul penalizarii ca discount. Bine, penalizarea era sub 2 lei, iar luna urmatoare am primit discount 5 lei (1 euro). Din punctul asta, pot sa te contrazic. Daca sunt clienti la care nu se fac aceste corectii, asta nu stiu cat de ok mai e... Se poate contesta factura si un tert (ANPC sau ANAF) pot face verificarea si pot da o solutie externa (sa nu se zica faptul ca clientul este subiectiv sau ca Orange e subiectiv). Am fost intr-o situatie similara recent: am avut o tentativa de fidelizare recent, dar in contract era alta cifra fata de cat convenisem si am cerut rezilierea respectivului contract (servicii fixe). Nu mi-a aparut nimic in factura ca as avea ceva de plata pentru respectivul contract. Deci, zic ca se poate (evident, daca nu eram atent, plateam mai mult decat convenisem). Acum, fiind Stan Patitul, voi cere contractul inainte sa-mi vina aparatura (nu de alta, dar am stat aproape doua saptamani sa trimit routerul inapoi, fiind si Pastele la mijloc).

Antinomm
Începător
Exact asta se întâmplă, ai dreptate: corectura se face compensând in factura următoare. Cand e o suma mica e ok. Dar cand ti se greșește cu cateva sute, de ex, nu mai e normal.

DanielaH
Moderator
@Nita, s-a clarificat situația cu factura? Te așteptăm să revii cu informații noi.

Nita
Junior entuziast
Încă nu, aștept răspunsul lor

Nita
Junior entuziast
Se întâmplă exact cum scrie Antinomm,nu își recunosc greșala. Se pare că se practică această metodă am citit multe reclamații la ANPC pe aceasta speță. Eu am cerut rezilierea și mi-au spus telefonic că se aprobă cu data de 01.07.a.c..Asa că nu acceptați nicio oferta telefonică cereți să v-o trimită printr-un SMS.Daca refuza ,e țeapă!