anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am platit factura cu cartea de credit de 3 ori

Claudiu32
Junior

Am platit factura cu cartea de credit de 3 ori luna aceasta.  C'è se intampla cu cele 2 plati in plus?

1 Soluţie acceptată‚

svetalex
Maestru

În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.

Pentru a procesa cererea, te rugăm să urmezi pașii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...

Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.

Pe scurt, ori nu vei plăti următoarele 2 facturi, ori soliciți returnarea banilor, urmând pașii de mai sus

Vezi și întrebările similare din comunitate:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-platita-%C3%AEn-plus/m-p/23590#M445

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-achitata-de-2x/m-p/101242#M3119

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cum-pot-recupera-niste-bani-pe-care-i-am-virat-pe-o-fac...

 

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

svetalex
Maestru

În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.

Pentru a procesa cererea, te rugăm să urmezi pașii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...

Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.

Pe scurt, ori nu vei plăti următoarele 2 facturi, ori soliciți returnarea banilor, urmând pașii de mai sus

Vezi și întrebările similare din comunitate:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-platita-%C3%AEn-plus/m-p/23590#M445

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-achitata-de-2x/m-p/101242#M3119

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cum-pot-recupera-niste-bani-pe-care-i-am-virat-pe-o-fac...

 

FLo1
#StarMember

@Claudiu32: Bun venit în Comunitate. Aceste plăți vor apărea în contul tău ca ”plăți în avans”, iar facturile următoare vor fi debitate din acel sold creditor. Dacă vei dori o rambursare a sumei plătite în avans, va fi necesară o solicitare în acest sens către ”Serviciul clienți”, fie prin apel la 300 sau chat Djingo, sau altă metodă de contact preferată. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Dacă nu te deranjează foarte tare, îi poți lăsa pentru plata în avans. Eu fac așa mereu, iar sumele aflate în plus îmi apar în cont cu - în față. Dacă nu, faci cerere de restituire a soldului suplimentar. Dar acest lucru durează ceva timp.

Succes!