la 12-06-2023 11:51 AM - editat ultima oară la 12-06-2023 11:54 AM de DanielaH
Am platit factura cu cartea de credit de 3 ori luna aceasta. C'è se intampla cu cele 2 plati in plus?
la 12-06-2023 11:53 AM - editat ultima oară la 13-03-2024 10:47 AM de DanielaH
În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.
Pentru a procesa cererea, te rugăm să urmezi pașii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...
Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.
Pe scurt, ori nu vei plăti următoarele 2 facturi, ori soliciți returnarea banilor, urmând pașii de mai sus
Vezi și întrebările similare din comunitate:
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-platita-%C3%AEn-plus/m-p/23590#M445
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-achitata-de-2x/m-p/101242#M3119
la 12-06-2023 11:53 AM - editat ultima oară la 13-03-2024 10:47 AM de DanielaH
În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.
Pentru a procesa cererea, te rugăm să urmezi pașii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...
Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.
Pe scurt, ori nu vei plăti următoarele 2 facturi, ori soliciți returnarea banilor, urmând pașii de mai sus
Vezi și întrebările similare din comunitate:
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-platita-%C3%AEn-plus/m-p/23590#M445
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-achitata-de-2x/m-p/101242#M3119
la 12-06-2023 12:01 PM
@Claudiu32: Bun venit în Comunitate. Aceste plăți vor apărea în contul tău ca ”plăți în avans”, iar facturile următoare vor fi debitate din acel sold creditor. Dacă vei dori o rambursare a sumei plătite în avans, va fi necesară o solicitare în acest sens către ”Serviciul clienți”, fie prin apel la 300 sau chat Djingo, sau altă metodă de contact preferată.
la 12-06-2023 12:49 PM
Salutare!
Dacă nu te deranjează foarte tare, îi poți lăsa pentru plata în avans. Eu fac așa mereu, iar sumele aflate în plus îmi apar în cont cu - în față. Dacă nu, faci cerere de restituire a soldului suplimentar. Dar acest lucru durează ceva timp.
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor