la 09-04-2020 04:59 PM
la 09-04-2020 05:03 PM
la 11-08-2023 08:39 AM
Ar fi bine să vă „revizuiți procedurile standard” Contractele sunt făcute ca să fie reziliate în caz de nevoie !!!
la 11-08-2023 09:47 AM
Orice contract poate fi reziliat. Sclavia a fost abolita acum aproximativ 130 de ani (chiar daca romanii nu erau sclavii).
Daca stii ca ai probleme in respectarea contractelor, nu le semna. Incurci (nu tu personal, ci cei care semneaza doar ca sa rezilieze cand vad o oferta mai buna). Daca stabilitatea ar veni de la clienti, si ofertele ar fi mai bune, la fel si preturile. O parte preturile marite sunt fix din aceste rezilieri. Exista solutia cartelelor preplatite.
la 09-04-2020 05:20 PM
Salut, Daniella1@ !
Bun venit în Comunitatea Orange și mulțumim pentru topicul deschis!
Ne pare rău de situația foarte neplacută descrisă de tine.
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat.
Te asigurăm că am escaladat situația ta către departamentul nostru de plăți și vom reveni cu un răspuns.
Mulțumim pentru înțelegere și te așteptăm cu vești bune în Comunitate.
Și, nu în ultimul rând, îți mulțumim, ție și întregii echipe medicale, pentru tot efortul pe care îl depuneți și pentru tot ceea ce faceți în fiecare zi pentru noi.
la 09-04-2020 06:43 PM
la 09-04-2020 10:26 PM
la 10-04-2020 12:51 AM
la 10-04-2020 08:31 AM
la 10-04-2020 09:02 AM
la 10-04-2020 10:45 AM
la 10-04-2020 11:02 AM
la 10-04-2020 12:13 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor