anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am platit abonamentul cu o intarziere de 2 saptamani si am fost contactata de la Credit Express

Neaplicabil
De cata meschinarie puteti da dovada?
M-am intors ieri acasa dupa o garda de 30 de ore si am gasit un plic. De la Credit Express, o firma de recuperare a creantelor. Detin un abonament Orange si 3 cartele Prepay si am platit abonamentul cu o intarziere de 2 saptamani pe 1 aprilie. Cata aroganta! In loc sa-mi stea gandul la plata abonamentului Orange m-am gandit doar la supravietuirea mea si a pacientilor. Dar ORANGE e in afara pandemiei actuale. M-a sunat si un domn impertinent probabil tot de la Credit Express. M-am simtit ca o infractoare. Multumesc ORANGE ca esti alaturi de noi in lupta cu COVID.
Dr. Daniela Crisu. medic primar cardiolog. Spital de Urgente Sf. Spiridon Iasi
12 Răspunsuri 12

svetalex
Maestru
@ Daniella1@ bine ati venit in comunitate si felicitari pentru tot ceea ce faceti dvs si colegii dvs zi de zi pentru a trata pacientii. Nu cred ca ar trebui sa luati atat de personal aceasta situatie. Sunt sigura ca aceasta este procedura standard pentru toti clientii, fara a sta cineva sa verifice profesia fiecaruia dintre abonati. Puteți vedea aici care sunt condițiile și cum se poate obține o amânare la plată: https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii Sunt sigura ca si cei din echipa Orange apreciaza ceea ce faceti dvs 🙂

Ar fi bine să vă „revizuiți procedurile standard” Contractele sunt făcute ca să fie reziliate în caz de nevoie !!!

 

Orice contract poate fi reziliat. Sclavia a fost abolita acum aproximativ 130 de ani (chiar daca romanii nu erau sclavii).

Daca stii ca ai probleme in respectarea contractelor, nu le semna. Incurci (nu tu personal, ci cei care semneaza doar ca sa rezilieze cand vad o oferta mai buna). Daca stabilitatea ar veni de la clienti, si ofertele ar fi mai bune, la fel si preturile. O parte preturile marite sunt fix din aceste rezilieri. Exista solutia cartelelor preplatite.

DanielaH
Moderator

Salut, Daniella1@ !

Bun venit în Comunitatea Orange și mulțumim pentru topicul deschis!

 

Ne pare rău de situația foarte neplacută descrisă de tine.

Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat.

Te asigurăm că am escaladat situația ta către departamentul nostru de plăți și vom reveni cu un răspuns.

 

Mulțumim pentru înțelegere și te așteptăm cu vești bune în Comunitate.

Și, nu în ultimul rând, îți mulțumim, ție și întregii echipe medicale, pentru tot efortul pe care îl depuneți și pentru tot ceea ce faceți în fiecare zi pentru noi.

teacher_
#StarMember
Buna ziua! Situația dumneavoastră este într-adevăr una neplăcută. Dar este vorba de o procedura standard a firmei. Probabil se va reglementa. E bine că ați postat aici. Va mulțumesc și eu pentru munca depusa pentru protejarea populației.

Ascary
Campion certificat
Eu unul nu cred nici in ruptul capului ca Orange v-a dat la o firma recuperatoare dupa doua saptamani de neplata a abonamentului. Oricum, calculatorul care se ocupa de neplata abonamentului nu stie ca dv. lucrati la foc continuu si ca sunteti medic. El este o masina programata, nimic personal. Sa stiti ca Orange face mult mai multe pentru medici in aceasta perioada decat stiti dv. Ar trebui sa va informati mai bine. Acum, daca nu v-ati platit factura, asta e...calculatorul nu face nici o diferență intre un medic primar cardiolog, o asistenta sau o infirmiera.

imch
Cunoscător certificat
Doamna doctor, pentru toata nebunia prin care treceti in aceste momente, aveti tot dreptul la cate o rabufnire sanatoasa pe post de debuseu. Un lucru excelent ca ati scris aici, dandu-le astfel sansa celor de la Orange sa faca ceva (pentru ca, da, sistemul este automat si merge ca orice masinarie bine unsa, fara sa aiba prea multe informatii despre "impricinat"). Cred ca stiti ca toata lumea va este recunoscatoare ca duceti batalia asta pentru noi si ca toti va dorim din tot sufletul sa iesiti castigatori si sa ramaneti in siguranta. Asta este cel mai important. Restul se rezolva.... Eu personal va multumesc ca mi-ati dat ocazia sa-mi exprim recunostinta si respectul.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Felicitări pentru activitatea dv! Îmi pare rău să aud acest lucru și sper să se rezolve favorabil, găsindu-se cele mai bune soluții pentru dv!

Ascary
Campion certificat
Se rezolva platind factura. Adica eu ca pensionar de ce nu uit sa-mi platesc factura? Ce, Orange iti trimite notificare de plata azi si imi cere sa platesc maine? Nu, imi da doua saptamani perioada de gandire. Inteleg ca mai sunt probleme de semnal, ca s-a mai scumpit un abonament, ca traficul poate nu-i chiar atat de mare, dar sa te plangi ca "meschinii" astia de la Orange iti cer sa-ti platesti factura, asta n-o prea inteleg.

svetalex
Maestru
Domnule @Ascary este o vorbă românească ce spune că „Tonul face muzica”. Consider că suntem aici să facem ceva constructiv. Doamna doctor @Daniella1@, pentru a „scăpa” de grija facturilor (atât la Orange cât și la alți furnizori) contactați banca la care vă încasați salariul și optati pentru Direct Debit (prin intermediul serviciului Direct Debit mandatați banca să efectueze automat plăți din contul dvs curent către furnizorii agreati, plăți corespunzatoare facturilor emise pe numele dvs.). Sau puteți alege Orange Money.

Ascary
Campion certificat
Solutia pentru d-na doctor este sa-si plateasca la timp facturile. Nu-i ia decat un minut.

Cathy
Explorator entuziast
Cu tot respectul care vi se cuvine pentru meseria dumneavoastra in general si mai ales in aceasta perioada, cred ca a fost o reactie datorata epuizarii si frustrariilor la care suntem cu totii supusi in aceste zile dar mai ales dumneavoastra, cadrele medicale. Din pacate daca nu ai asigurare medicala sau mai rau daca ai muncit in strainatate legal, ai cotizat dar pana vin documentele, pana se face traducerea legalizata, casa de asigurari recunoaste aceste documente, in Romania au murit oameni cu zile.Nu ca erau infractori sau putori care nu munceau pur si simplu pentru ca legislatia alambicata din Romania nu a fost in stare sa se puna de acord cu legislatia europeana. Personal cunosc un astfel de caz si ce credeti chiar pe o problema de cardiologie, la doar 39 de ani.Nu ai platit, nu apari asigurat asta e MORI. Deci nu un telefon de la un recuperator de credite, nu un plic la posta deranjant ci lucruri mult mai grave. Si cu toate astea in continuare am un respect deosebit fata de cadrele medicale si nu as putea sa pun o eticheta pentru formalitati care poate nu depind de acestea. Daca nu stiati Orange nu numai ca nu pot fi acuzati de meschinarie ba chiar merita apreciati ca au facut o donatie de 400.000 euro către Crucea Roșie Română, sumă ce va fi folosită pentru dotarea secțiilor de ATI cu aparate de ventilație artificială pentru spitale publice din țară, precum şi pentru achiziționarea de echipamente de protecţie.Sanatate!