anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu mai apar facturile pentru reincarcarile Prepay in MyAccount

AndreiCeo
Începător

Va salut!

Se pare ca nu imi mai apar facturile pentru reincarcarile Prepay in My Account. Pana acum le descarcam de la "Consum si facturi" -> "Facturile tale". Insa acum nu imi mai apar deloc.

Daca ma poate ajuta cineva...

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Situația a fost remediată. Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

Salut, @liudy_9k ,

O să verificăm și noi situația descrisă mai sus și revenim cu un răspuns cât mai repede posibil. 

Buna, 

Am verificat situatia numarului tau PrePay si am observat ca a fost impactat de o situatie generala de neafisare a facturilor in contul online MyOrange. Iti cerem scuze pentru acest eveniment si te asiguram ca ai nostri colegi se ocupa de remedierea situatiei intr-un timp cat mai scurt posibil. Imediat ce aceasta situatie se va remedia, facturile iti vor fi afisate in contul online. 

AndreiGolomoz
Începător

Buna, si eu am aceeasi problema ca mai sus, in sectiunea de facturi, nu este prezenta nici una, cum as putea sa accesez ultima factura?

Exact asa cum ai facut-o, doar ca in cazul tau pare sa fie o problema. La mine e totul ok.

Esti utilizator Prepay, corect? 

Ca idee, numarul de telefon nu trebuie sa fie vizibil in Comunitate. Suntem clienti ca si tine, nu suport Orange. Deci numarul nu ne ajuta catusi de putin.

Ai putea eventual sa iei legatura maine dimineata cu un consultant pe chat-ul Dingo de exemplu, si sa intrebi daca e ceva pe cont, care ar putea explica problema asta.

Client Orange

Andrei, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu facturile?