anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu mai apar facturile pentru reincarcarile Prepay in MyAccount

AndreiCeo
Începător

Va salut!

Se pare ca nu imi mai apar facturile pentru reincarcarile Prepay in My Account. Pana acum le descarcam de la "Consum si facturi" -> "Facturile tale". Insa acum nu imi mai apar deloc.

Daca ma poate ajuta cineva...

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Situația a fost remediată. Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

delfinas
#StarMember

Buna, Andrei!!!

Vad ca acolo scrie ca ai acces la descarcarea facturii doar dupa 24 de ore de la confirmarea platii. Cand ai efectuat reincarcarea?

Aici ai un topic pe tema asta: https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cum-ob%C8%9Bin-factura-pentru-incarcarea-prepay/m-p/837...

 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Poate este o problemă cu contul tău. Încercă să te deconectezi/ deconectezi, și pe alt browser, iar dacă tot așa face, lasă-le o sesizare din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

 Baftă!

AndreiCeo
Începător

@delfinas E vorba de mai multe reincarcari facute pe finalul anului trecut pe firma. Anul trecut pe la inceputul lui noiembrie am putut sa le descarc(pana la luna octombrie inclusiv), acum nu imi mai apar nici una.

@Vio73 M-am tot deconectat/reconectat, instalat si aplicatia pe telefon, incercat browsere diferite ... same problem. Am facut sesizare acum 2 zile, inca astept raspuns.

Multumesc frumos pentru raspunsuri.

Am impresia ca are legatura cu introducerea obligativitatii folosirii sistemului eFactura. Banuiesc ca asta este motivul pentru care nu-ti mai apar acolo.

Am facut si eu o reincarcare mai devreme (nu am firma, deci pentru mine e doar o reincarcare PF) si vedem daca apare ceva acolo. Momentan nimic. Dar e posibil sa fie si o problema cu site-ul.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Salut!

Într-adevăr, facturile prepay nu sunt disponibile momentan în contul online. Situația este cunoscută și se lucrează la remedierea ei.

Mulțumim pentru înțelegere.

Ar fi fost o idee bună să fie anunțat acest lucru înainte de a putea să faci vreo reîncărcare. Mai ales pentru că facturile pe p.j. trebuie înregistrate în contabilitate, pentru cei cu cheltuieli deductibile.

TudSta
Începător

Salutare,

După aproape o lună de zile și 2 sesizări, factura pentru o încărcare prepay încă nu e disponibilă în contul Orange.

Ați găsit vreo metodă de a obține factura mai repede, dacă v-ați mai confruntat cu astfel de situații?

Am nevoie să o înregistrez în contabilitate și nu am cum 🙂

Mulțumesc!

În ”contabilitatea” proprie? Cunosc cazuri cu PFA care au trecut la abonament tocmai pentru că PPY nu putea fi înregistrat în contabilitate. Dar poate nu știu eu.....

Se pot înregistra în contabilitate fără probleme, dacă le ai, desigur 🙂 și dacă sunt obținute pe datele PFA-ului/formei de organizare pe care o ai.

Contul de PPY nu are nici măcar datele de domiciliu ca idee pentru emitere factură. Despre restul este lungă povestea. Cel mai simplu și fără complicații rezolvi printr-o încărcare într-un magazin fizic (OrangeShop sau Partener).

DanielaH
Moderator

Salut!

Situația a fost remediată. Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.

Confirm si eu ca e totul ok acum.

Multumim! 🙂

Client Orange

Pe APP nu e OK (adică nu apar decât la PPD, nu și pentru PPY), doar pe WEB. 😉 Dar tot e bine cât avem alternative.

Buna ziua! 

La mine nu a fost remediata. Nu mai imi apare nicio factura din ultimii ani, dar cel mai urgent este ultima factura din 23 februarie care nu imi apare. Multumesc!

Inked2024-02-29 (1)_LI.jpg

 

Inked2024-02-29_LI.jpg