anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nelămurire la factura

helen67
Junior
Buna ziua
In 16/12/2019 mama in varsta de 81de ani a mers cu o vecina pentru a contracta serviciile Orange TV. Intreband vanzatorul de servicii Orange din Tg Neamt daca exista vreo oferta pentru a trece pe abonament voce, dansul i-a facut o oferta spnandu-i ca va avea de plata in jur 62-63 lei (se poate comproba cu martor si cu inregistrarea care s-a facut in timpul contractarii serviciilor), asta insemnand abonament de 7€ cu TVA inclus pentru abonament voce si 6€ cu TVA inclus, abonament de ptr TV. Surpriza ne-a venit ieri cand la factura se face calculul TVA asupra celor 13€ care au deja TVA inclus, adica 83,42 lei. In cazul de fata mama (cu o pensie de 704 lei) vrea sa rezilieze abonamentul de telefon si sa revina pe cartela prepay. Mentionez ca s-au contractat doar serviciile nu si achizitionare de telefon. Ce trebuie sa faca ea inaceasta situatie? Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@helen67, mulțumim pentru detalii.

Din ce observ, factura are valoarea de 83.12 ron, dar ai de plătit doar 41.58 ron pentru că ai un sold de -41.54 ron (posibil să fi făcut o plata în avans?) Cititorul de cod de bare citește valoarea facturii, nu balanța contului. Deci este OK dacă plătești 41.58 ron.

 

În ceea ce privește perioada de facturare, dacă spui că serviciile au fost activate în data de 28.12, iar data ta de facturare este 19 (factura fiind emisă pe 20), înseamnă că pe această primă factură sunt 2 perioade de plată:

28.12.2019 - 18.01.2020 (prorata din abonament până la data de facturare)

19.01.2020 - 18.02.2020 (abonamentul pe luna în curs)

Începând cu următoarea factură vei avea de plătit doar o singură perioadă și anume luna în curs.

 

P.S. am editat imaginea atașată de tine ta și am blurat numărul facturii; apreciem dacă vei proceda și tu așa pe viitor, ascunzând date personale sau confidențiale

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

helen67
Junior
Multumesc pentru raspuns. Nu-mi ramane decat sa astept raspunsul la sesizara facuta si viitoarea factura unde ar trebui sa gasesc toate informatiile necesare. Cred ca ar fi fost corect ca cei responsabili cu emiterea facturii sa editeze mai multe informatii ajutatoare pentru intelegerea facturii ( in cazul in care sunt doua perioade facturate) pentru a nu ajunge in situatii asemanatoare.