la 10-04-2020 05:07 PM - editat ultima oară la 19-07-2023 04:25 PM de DanielaH
Am observat în ultima perioadă câteva situații postate în Comunitate referitoare la facturi “încărcate” datorită costurilor suplimentare; așa că ne-am gandit să sumarizăm aici cele mai frecvente situații în care pot aparea astfel de costuri justificate pe factură:
1. Costuri suplimentare din date mobile
2. Costuri suplimentare din MMS/ SMS, dacă nu sunt incluse în abonament sau dacă ați depășit resursele incluse
3. Costuri suplimentare din roaming
4. Costuri suplimentare din apeluri internaționale
5. Costuri suplimentare din apeluri la numere premium (0900xxxx, 0800xxxx) sau la numere scurte parteneri (inclusiv donații, concursuri, jocuri, televot, taxă pod, parcări etc.)
6. Costuri suplimentare din reincarcari prepay
7. Costuri suplimentare din apelurile redirecționate/ conferință către alte rețele
8. Costuri suplimentare din donații, parcări, taxă de pod, rovinietă etc.
Pentru a evita astfel de situații vă recomandăm să folosiți aplicația My Orange din Google Play sau App Store. Acolo aveți acces la toate informațiile despre factură, consum și detaliile convorbirilor efectuate pe întregul cont.
În plus, puteți verifica costul suplimentar și de pe fiecare număr al contului, dacă apelați 415 sau *115# de pe numărul respectiv.
Dacă v-ați mai confruntat și cu alte situații, va rugăm să le postați aici. În acest fel vom ajuta și alti membri ai Comunității să știe de unde pot proveni și, de ce nu, să evite costurile suplimentare.
la 03-02-2022 07:13 PM
la 21-03-2022 01:27 PM
la 21-03-2022 01:35 PM
la 12-07-2022 12:49 PM
la 12-07-2022 01:13 PM
la 26-07-2022 03:20 PM
la 26-07-2022 03:55 PM
la 14-08-2023 04:35 PM
la 18-04-2024 01:24 PM
La sugestia fostului Romtelecom, am păstrat, fără obligații și fără să dețin un aparat fix, numărul din Drobeta-Turnu Severin. Argumentul a fost că, poate voi reveni cu locuința înapoi, din București. Cât timp factura a fost 0 lei, nu m-a deranjat. Dar acum mă trezesc cu costuri suplimentare, fără preaviz si fără să fiu întrebată. De unde provin aceste costuri, când eu nu dețin un aparat fix?
la 18-04-2024 01:37 PM
Salut, Of! Bun venit în Comunitate!
Ce scrie pe factură? Ce servicii sunt facturate? Poți atașa o poză cu factura (fără date personale)?
18-04-2024 01:53 PM - editat 18-04-2024 02:00 PM
Buna,
Te poți uita in factura, este posibil sa fii taxată pentru abonament telefonie fixa.
Condițiile se pot modifica acum că Orange Romania fuzionează cu Orange communication.
Daca nu îți poți da seama și ai nevoie de mai multe detalii îi poți contacta prin serviciul clienți la numărul 300.
"Orange e aici"👎
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor