anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Amânare plata facturi datorita epidemiei de coronavirus

TheSpecialist
Maestru
În contextul actual, al epidemiei de coronavirus, Orange ia în calcul posibilitatea de amânare a plăților facturilor? Cu siguranță vor fi clienți, fie în izolare, fie bolnavi, care nu vor avea posibilitatea de a plăti facturile. Varianta cea mai simpla și sigura e plata online, dar și asta presupune bani în conturi care pot exista sau nu.
Câteva bănci din România deja au anunțat ca amână plata unor rate la credite pana în luna mai.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

La Orange există deja opțiunea de amânare a plăților. Puteți vedea aici care sunt condițiile și cum se poate obține o amânare la plată: https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii

 

La nivelul întregului lanț de magazine Orange și ale partenerilor s-au aplicat măsuri speciale, precum limitarea numărului de persoane care sunt prezente simultan, furnizarea de măști și mănuși personalului, obligativitatea folosirii gelului anti-bacterian de către angajat și clientul preluat, dezinfectarea spațiului de lucru de cel puțin 3 ori pe tură. 

 

Status-ul magazinelor se poate modifica, de aceea este important sa verificati si pe site-ul Orange

Vizualizare soluţie în postul original

45 Răspunsuri 45

Gianni
Cunoscător certificat
Situația e destul de dificilă, Veronica, și nu ești singura. Sa sperăm că se va găsi o soluție poate pentru amînarea plăților, dar nici aceasta nu poate continua pentru mult timp. O ultimă soluție ar fi de trecere la prepay, pentru a nu pierde numărul și de a rămîne la Orange. Aceasta e părerea mea, în rest fiecare face cum dorește și cum crede că e mai bine pentru el.

Veronica_1
Începător
Eu doresc sa trec la prepay...

Vio73
#StarMember
@Veronica, Cred că dacă nu ai perioadă contractuală sau nu ai luat telefon, se poate. Oricum, trebuie discutat cu ei!

Razvan
#StarMember
@veronica, ce domeniu lucrezi?

Paraschiv_Ana
Începător
Bună ziua Deoarece factura Jan01075****/referință internă 004******* din data de 23/03/2020 este supra încărcată, din motive "servicii"și având în vedere criza mondiala cu care ne confruntăm întreaga lume vă rog să luați în considerare ca suma ce trebuie achitată să pot să o plătesc eșalonat, deoarece este o sumă care depășește bugetul meu. Menționez încă o dată că această situație se datorează faptului că nepoata mea a fost conectată pe date mobile deoarece traficul Wifi din casă este de calitate foarte proastă.

teacher_
#StarMember
Buna ziua. Cred că ar trebui să editați textul de mai sus și să ascundeți informațiile de facturare, pentru că sunt date sensibile. Doamna Paraschiv, recomandarea mea este să amânați plata urmând link-ul de aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18 O plata eșalonată îmi e teama sa nu va supraîncarce următoarele facturi, plus că ar putea duce la oprirea resurselor, daca plătiți prea puțin.

Gianni
Cunoscător certificat
@Paraschiv Ana Plata eșalonată o veți putea face numai in cazul în care aveți cel puțin 3 luni de abonament și nu ați avut de făcut o altă plată eșalonată. Succes...!)).

teacher_
#StarMember
@Gianni, mulțumesc pentru informație. Nu am gasit-o nicăieri, dar pare logica.

Gianni
Cunoscător certificat
Cu mare plăcere@ teacher,această informație o găsești chiar în link-ul trimis de tine mai sus. Chiar cum deschizi link-ul în partea de jos unde scrie ,,important””de știut.Toate cele bune..!))

Vio73
#StarMember
Nici eu nu știam asta, dar orice informație e binevenită! Mulțumesc!

teacher_
#StarMember
@Gianni, acolo scrie de amânare a platii, nu de eșalonare a platii 🙂 este o diferență între ele.

Paraschiv_Ana
Începător
Eu cred că m-am exprimat destul de clar că doresc o plată eșalonată și nicidecum o amânare a plății, deoarece o amânare înseamnă că timpul rămas este prea scurt pentru plata urmatoarei facturi,deci prin amânare înseamnă că la urmatoarea plata voi fi blocată deoarece amânarea nu rezolvă cu nimic situația.

teacher_
#StarMember
Cred că cei de la Orange s-au pregătit pentru asta, și veți găsi intelegere la plata eșalonată.

Paraschiv_Ana
Începător
Unde aș putea primi raspuns, dacă pentru această situație m-am adresat atât prin email cât și prin mesaje și aștept un răspuns de câteva zile și nu îl primesc

DanielaH
Moderator
@Paraschiv Ana, bun venit în Comunitate! Am transmis situația ta mai departe către colegii nostri de la departamentul de plăți. Încercăm să găsim împreună o soluție. Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, vom reveni în mesaj privat.