Întrebare cu răspuns(uri)

Care sunt conditiile si cum pot obtine o amanare a platii?

Urmeaza sa expire perioada de efectuare a platii abonamentului. In ce conditii si prin ce metode pot obtine o amanare de la plata a facturii?

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

-dacă vechimea în rețea a abonamentulul tău este mai mare de 3 luni;
-dacă abonamentul tău este încă activ;
-dacă nu mai există o altă solicitare de amânare a plății activă.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Prin aplicația My Orange. Avem acolo un buton amâna plata. De asemeni in cazul in care ai făcut plata tot prin aplicație poți informa Orange că ai făcut plata.
Condiția este sa nu fi depășit deja data scadenta a platii caz în care se vor percepe penalități. Penalități se vor percepe și pentru cererea de amânare a platii dar acestea sunt mici și avantajul că nu intri in baza de date că rău platnic pierzând astfel din beneficii.

Daca depasesc data scadenta nu mai pot face amanarea?

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Poți face și o amânare de plata a facturii și după data scadentă. De obicei nu am plătit penalizări, chiar dacă am mai întârziat cu plata facturii, ziua de salariu era pe 14 și scadenta pe 10-11.

Penalizările exista,chiar daca sunt insesizabile,(câțiva centi pe zi) dar exista. Mi-a explicat asta foarte clar un consultant. M-am ferit să solicit o perioadă mare de amânare a platii

Intr-adevar se aplica penalizari, dar mici in comparatie cu taxa de reconectare. Asa ca daca va fi cazul, voi opta pentru amanarea platii.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Am amânat de foarte multe ori plata facturii, din diferite motive. Chiar și când am depășit perioada. Pur și simplu am uitat si am plecat la țara sau intr-un loc mai retras. Am sunat la relații cu clienții și am găsit înțelegere de fiecare data.

Eu am amanat plata de la *100# si meniul a fost simplu de utilizat.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Astăzi, am amânat plata facturii. Este foarte simplu. Din My Orange, selectezi “plătește” și apoi “amâna plata”. Imediat primesti mesajul de confirmare.

Din contul My Orange n-am incercat niciodata. Eu amanam de la *100#. Din cate observ este la fel de simplu.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Foarte tare.. si eu am tot vazut butonul asta, dar, nu m-am gandit niciodata sa apelez la el.. insa, luna asta este posibil.. pentru ca platesc online de ceva timp, nu vreau sa mai mearga mama sa plateasca si, in cont e cam slabut.. Nu am cand sa depun si scadenta e cam la limita.. :)

Jay, ai un motiv ca sa testezi butonul. :))

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!