la 17-01-2024 12:55 PM
Salut,eu mai am rate la un telefon 560 de lei,astăzi am plătit jumate din suma(280)
Am sunat la 300 sa confirm dar nu mi a răspuns nimeni,știți când mi se actualizează soldul ratelor?
la 17-01-2024 01:36 PM
Salutare!
Cum ai facut plata in avans? Din cate stiu, doar in Shop sau partener poti plati in avans ratele de pe factura - https://www.orange.ro/help/pot-sa-platesc-ratele-in-avans-sau-sa-le-reesalonez-13748
Daca ai platit asa, atunci mai asteapta 1-2 zile si, daca nu se actualizeaza in contul tau My Orange, incearca sa iei legatura cu cineva, sa trimiti dovada platii si sa intrebi care este situatia curenta.
Daca ai platit online sau cei din Shop/magazinul partener au gresit alocarea, atunci cel mai probabil plata s-a considerat ca avans pentru factura de servicii, nu pentru rata. In aceasta situatie ori lasi banii acolo si facturile viitoare vor consuma din acel buget, ori faci solicitare sa ti se returneze suma platita in avans.
17-01-2024 01:03 PM - editat 17-01-2024 01:49 PM
Plata nu este procesata instant, în aplicația my Orange va apărea mai tarziu eu zic sa mai aștepți puțin maxim 24/48 ore.
la 17-01-2024 01:36 PM
Salutare!
Cum ai facut plata in avans? Din cate stiu, doar in Shop sau partener poti plati in avans ratele de pe factura - https://www.orange.ro/help/pot-sa-platesc-ratele-in-avans-sau-sa-le-reesalonez-13748
Daca ai platit asa, atunci mai asteapta 1-2 zile si, daca nu se actualizeaza in contul tau My Orange, incearca sa iei legatura cu cineva, sa trimiti dovada platii si sa intrebi care este situatia curenta.
Daca ai platit online sau cei din Shop/magazinul partener au gresit alocarea, atunci cel mai probabil plata s-a considerat ca avans pentru factura de servicii, nu pentru rata. In aceasta situatie ori lasi banii acolo si facturile viitoare vor consuma din acel buget, ori faci solicitare sa ti se returneze suma platita in avans.
la 17-01-2024 01:40 PM - editat ultima oară la 18-01-2024 08:41 AM de DanielaH
17-01-2024 01:44 PM - editat 17-01-2024 01:47 PM
Da, mie imi pare bine. Cred ca in 1-2 zile ar trebui sa se actualizeze si in aplicatie.
la 17-01-2024 02:35 PM
Salutare!
Trebuie să ii anunți că ai virat sumele și dorești ștergerea unor rate în avans, pentru că altfel, ți se ia din acea sumă lunar, până la epuizarea acesteia.
Deci trebuie să ceri acest lucru, nu este suficient doar să depui o sumă de bani.
Le poți scrie din secțiunea Contact ( Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Sau să îi suni la 300.
Baftă!
la 17-01-2024 02:38 PM
Am luat legătura,mi s a spus ca în 3-5 zile suma o sa fie scăzută din cat aveam in total,mulțumesc de ajutor.
la 17-01-2024 03:10 PM
Cu mare plăcere!
la 17-01-2024 05:09 PM
Salutari,
Plata in avans a ratelor se actualizeaza in 24 de ore.
Seara frumoasa!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor