la 05-09-2025 06:59 AM - editat ultima oară la 05-09-2025 08:19 AM de DanielaH
Bună ziua,
Am un smartwatch Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra LTE (WH11013) și am primit codul QR pentru eSIM prin Yoxo. Totuși, în meniul Conectivitate mobilă pe ceas nu îmi apare nicio opțiune de eSIM („Adaugă eSIM”)
Puteți, vă rog, să îmi confirmați dacă acest model este compatibil cu eSIM Orange/Yoxo în România și, dacă da, cum pot activa manual profilul eSIM, deoarece nu apar opțiunile în interfața Wear OS?
Vă mulțumesc!
Cu respect,
Mihai
05-09-2025 07:09 AM - editat 05-09-2025 07:10 AM
Salutare!
Uite ce mi-a răspuns yoxo heper:
,,Compatibilitate Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra LTE (WH11013) cu YOXO și eSIM
Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra LTE (WH11013) este un smartwatch cu suport pentru eSIM. Totuși, pentru a utiliza eSIM-ul YOXO pe un smartwatch, este necesar serviciul Number Share, care nu este disponibil la YOXO în acest moment.
Baftă!
05-09-2025 07:09 AM - editat 05-09-2025 07:10 AM
Salutare!
Uite ce mi-a răspuns yoxo heper:
,,Compatibilitate Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra LTE (WH11013) cu YOXO și eSIM
Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra LTE (WH11013) este un smartwatch cu suport pentru eSIM. Totuși, pentru a utiliza eSIM-ul YOXO pe un smartwatch, este necesar serviciul Number Share, care nu este disponibil la YOXO în acest moment.
Baftă!
la 05-09-2025 11:03 AM
Dar daca am abonament normal la Orange ? Cu acelasi smartwatch pot folosi eSIM ?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor