[Rezolvat] Taxa separat pentru number share inclus in abonament
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2022 08:20 PM - editat ultima oară la 26-10-2022 12:35 PM de DanielaH
Salutare. Am fost taxat pentru serviciul number share chiar daca acesta era inclus in abonament (Smart 25). Pe motivul că la Huawei Watch 3 pro se taxează, cum este posibil? Am avut o întreagă istorie până am reușit activarea acestuia și acum sunt și taxat extra.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
18-10-2022 09:23 AM - editat 18-10-2022 09:49 AM
Salut!
Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Poți vedea aici lista dispozitivelor compatibile și situațiile în care serviciul este taxabil - https://www.orange.ro/servicii/number-share/
În cazul în care problema ta implică analizarea contului personal, din păcate ea nu poate fi rezolvată în Comunitate, unde nu pot fi făcute publice date personale. Îți recomandăm să folosești canalele clasice de interacțiune (de exemplu: chat din aplicația My Orange, chatbot Djingo, numarul de telefon 300 etc.).
Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-10-2022 12:24 PM
Am înregistrat sesizare și s-a soluționat. Factura viitoare vine cu rectificare. Mulțumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-10-2022 12:34 PM
Mulțumim că ai revenit cu feedback! Ne bucurăm că s-a rezolvat. Ce se întâmplase?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 07:14 PM
Nu am cerut explicații suplimentare. Doar m-am bucurat că s-au rezolvat. Posibil eroare de sistem având în vedere faptul că eu am făcut abonamentul online și activarea in Orange Shop fizic. Nu am fost mulțumit de primul răspuns de la serviciul clienți și am lăsat mesaj pe Facebook, ulterior s-au înregistrat sesizare după care am fost sunat și s-a rezolvat.