Fiind plecat din tara si avand nevoie de o a doua cartela.. am zis sa trec la eSIM orange (ca deh, Belgia nu e atat de dezvoltata incat sa ofere optiune eSIM). Luat cod QR, scanat, adaugat in telefon .. MERGE!! .. ah .. stai.. nu pot suna 🙂
Bine, dau restart telefonului, selectie manuala a retelei .. nimic .. superb .. cartela SIM dezactivata .. GENIAL! 🙂
Deschid apelul wireless .. reusesc .. RAR dar reusesc sa sun. Zic sa sun la suport clienti, poat e o problema ..
Zis si facut.. pun mana pe tel .. din a 5a incercare reusesc sa sun, raspunde don`soara .. ii explic situatia .. sunt in Belgia, am eSIM, nu pot suna...
Discutia a decurs asa:
- Buna ziua, am o problema, am instalat eSIM si nu pot suna.
- Ati incercat sa reporniti telefonul?
- Da, am incercat sa fac si selectie manuala a retelei.
- Bine, va rog sa`mi acordati un moment.
... 2-3 min mai tarziu:
- ATI INCERCAT SA BAGATI CARTELA IN ALT TELEFON?
- Ce cartala?
- CARTELA SIM!
- Doamna, am eSIM, e un cod pe care-l scanez si-l introduc in telefon.
- Da, dar ati incercat sa-l introduceti in alt telefon?
- (facepalm) .. doamna, eSIM, e o cartela virtuala asociata direct telefonului meu, nu am cum sa-l introduc in alt telefon.
- Ah, asteptati un moment ...
5-7 min mai tarziu ...
- Am discutat cu colegii mei si am rugaminte sa incercati mai tarziu sa dati din nou o selectie manuala a retelei si daca nu merge cand va intoarceti in romania sa mergeti la un shop orange sa vi se genereze alt cod.
- Doamna, ma intorc peste 1 an in ro, nu am cum sa stau fara telefon.
- Am rugaminte sa dati din nou o selectie manuala a retelei si daca nu merge sa sunati din nou la relatii cu clientii ...
Well .. multumesc ORANGE 🙂
Pana la urma eu ce fac? Cod QR nu se genereaza online sau la telefon (nu inteleg de ce), iar eu nu pot folosi telefonul.
Orange?