Probleme activare number share Apple Watch 10
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2025 11:03 PM - editat ultima oară la 08-01-2025 10:12 AM de DanielaH
Bună seara. Încerc de câteva zile să activez number share pentru Apple Watch 10 (telefon iPhone 15). In momentul în care încerc sa activez de pe telefon din aplicația Watch, după ce ma loghez pe pagina Orange, îmi spune ca pagina este temporar unavailable. A mai întâmpinat cineva această problemă? Mulțumesc

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-01-2025 04:27 AM
Dragos, bun venit in Comunitate!!!
Poate ca in aceste zile libere au fost niste erori in sistem, care ar trebui sa se rezolve in zilele urmatoare. Mai incearca, daca tot nu reusesti, fa o sesizare prin una din metodele de contact: https://www.orange.ro/contact/

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-01-2025 05:43 AM
Salutare!
Poți să mai încerci și zilele următoare, eventual poți merge și la un Orange Shop, poate te ajută vreun angajat sau le faci sesizare scrisă din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Baftă multă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-01-2025 08:17 AM - editat 04-01-2025 08:25 AM
Salut!
Am câteva întrebări..
1. Daca ai achiziționat apple watch de la Orange, sau din alta parte
2. Ai mai avut number share si pentru alte Apple watch până acum pe abonamentul tau?
Și o mică concluzie... Daca Apple watch-ul tau nu este achiziționat de la Orange, verifica daca este compatibil cu number share. Din ce am văzut, sunt doar 3 modele de seria 10 compatibile, conform cu ceea ce scrie aici
Verifica daca și modelul tau este compatibil cu number share, seria 10 este destul de nouă și s-ar putea sa fie probleme cu introducerea unui model nou, mai ales daca nu e cumpărat de la Orange.
Ai detalii despre number share aici , citește cu atenție....
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-01-2025 10:28 AM
Salut,
Exista un topic similar în link-ul de mai jos, vezi daca primești aceeași eroare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-01-2025 10:13 AM
@Dragos9, ai reușit să activezi serviciul number share?
