anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot activa serviciul de Number Share (iPhone 13 și un ceas Apple Watch 10 cellular)

tb97
Începător

Buna,
dețin un telefon iPhone 13 și un ceas Apple Watch 10 cellular. De doua săptămâni încerc sa activez Number Share-ul dar nu reușesc. Doresc sa menționez faptul ca am fost deja la 3 magazine Orange și nu au reușit sa mă ajute, am sunat și la numărul 300, dar fără succes și am deschis și o sesizare cu numărul de înregistrare: 232955167, dar încă nu am primit răspuns. 

Pașii urmați pentru a activa Number Share:

  1. din aplicația ceasului Apple Watch deschid secțiunea "Conexiune celulară"
  2. Apoi selectez "Configurați serviciile celulare"
  3. Sunt redirecționat către pagina de login Orange România 
  4. După autentificare cu credentialele MyOrange sunt întâmpinat de următorul mesaj de eroare: "Momentan, secțiunea curenta este indisponibilă. Te rugam sa încerci mai tarziu" (am atașat și un screenshot cu aceasta eroare)
  5. De mentionat: din aplicatia MyOrange in momentul in care doresc sa deschid submeniu "Servicii", primesc același mesaj de eroare.

Am încercat deja sa reinstalez aplicația MyOrange, am urmat toate sfaturile găsite in Comunitatea Orange, dar nu reușesc sa rezolv problema. Va rog sa mă ajutați, altfel voi fi nevoit sa trec la un alt operator GSM, pentru ca am nevoie de serviciul number share!

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator

@tb97, bun venit în Comunitate!

Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Dacă vrei, ne poți trimite numărul de telefon în mesaj privat.

V-am trimis nr de telefon in mesaj privat. 

Mulțumesc. Revin când primesc un răspuns de la colegi.

Irinaty1
Junior

Bună!

Am avut aceeași problemă….

Am reușit s-o rezolv prin ștergerea contului de orange. Am recreat contul si totul a mers perfect. Eu am folosit alta adresa de mail pentru noul cont. Imaginea atașată e cea pe care o primeam în momentul logarii, pentru activarea number share-ului. Succes!

DanielaH
Moderator

@tb97, s-a rezolvat situația? Ai reușit să activezi serviciul Number Share?

Irinaty1
Junior

Buna,

Incearca sa stergi contul Orange, nu doar aplicatia, si sa-l recreezi din nou. Asigura-te ca esti administratorul contului. La mine a functionat. Pentru persoanele fizice singura posibilitate de activare a number share-ului este din aplicatie, nu te poate ajuta niciun magazin Orange.

CDoroftei
Începător

Aceiași problemă și la IPhone 15pro max

desi reușesc asocierea nu am serviciu celular 

. asta cu toate ca în contul orange Sim-ul apare in ambele dispozitive: Telefon și Ceas. Problema e de la Orange.