Network provider lock : Sim locked
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-05-2024 08:14 PM
Am un Iphone SE 3rd care e blocat în rețea , ceea ce mă împiedică să activez un plan de eSIM .
IMEI : 35 350440 387876 6
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
27-05-2024 09:24 PM - editat 27-05-2024 09:31 PM
Salut,
E blocat in Orange? eSIM-ul e de Orange? Pentru ca in mod normal nu ar trebui sa ai nicio problema. Ba din contra, odata activat eSIM-ul, telefonul ar trebui sa se decodeze automat.
Tu cum ai incercat sa-l activezi?
IMEI-ul nu ne ajuta. Suntem clienti ca si tine.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-05-2024 09:27 PM
Salut! Poți face acest lucru direct din contul tău My Orange, din secțiunea ”Servicii SIM”.
Pentru a putea solicita trecerea pe eSIM trebuie îndeplinite următoarele condiții:
- Contul tău My Orange trebuie să fie creat cu cel puțin 30 de zile înainte de solicitare
- Numărul de telefon pentru care vei solicita trecerea le eSIM trebuie sa fie adăugat în contul My Orange de cel puțin 30 de zile
- Trebuie să fii autentificat cu rol de administrator în contul tău
Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:
- Autentifică-te în contul tău My Orange
- Alege opțiunea ”Servicii SIM” din meniul lateral și apoi selectează ”Activează un eSIM”
- Selectează numărul de telefon pentru care vrei să faci trecerea la eSIM
- Introdu codul de verificare trimis prin SMS pe numărul selectat (codul este valabil 15 minute și se poate retransmite doar de 3 ori)
- Generarea profilului de eSIM va dura cel puțin 5 minute. Poți verifica statusul acestei modificări în secțiunea „Istoric schimbări - Acțiuni”
- După ce statusul devine „Succes” accesează secțiunea eSIM
- Alege din listă numărul de telefon și apoi tipul de device – Android sau iOS
- Scanează codul QR care îți va fi afișat în secțiunea ”Activează eSIM-ul” după procesarea solicitării tale
Aici ai și un video cu pașii de urmat.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-05-2024 08:01 AM
Salutare!
Daca telefonul este blocat in Orange, un simplu eSIM Orange (prepaid, abonament sau Yoxo) rezolva problema.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 09:15 AM
@Rarutz, ai reușit să activezi eSIM? S-a decodat telefonul? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
