anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

eSim issues

punklac
Junior entuziast
Buna, in incercarea de a activa esimul, tot a decurs perfect, pana la scanarea qr ului nu am reusit, dar nici nu reusesc sa l gasesc, help me
8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Ai mai multe detalii în cele ce urmează: ,,1. Asigură-te că telefonul sau tableta sunt compatibile cu tehnologia eSIM - aici ai lista device-urilor compatibile https://www.orange.ro/servicii/esim/ 2. Obține cod QR pentru activare: online, din contul tău My Orange accesat pe calculator (este nevoie să fii admin pe cont) -> secțiunea Servicii Sim -> Activeaza eSIM - Activeaza un eSIM. Aici ai mai multe detalii. Contul MyOrange trebuie să fie activ de minimum 30 de zile și numărul pentru care se solicită trecerea la eSIM trebuie să fi fost adăugat în contul MyOrange cu mai mult de 30 zile în urmă. fizic, mergi la cel mai apropiat magazin Orange și soliciți un cod de activare eSIM. Îl vei putea obține dacă activezi un abonament nou sau, dacă ești client existent, poți solicita trecerea de la SIM la eSIM. QR code-ul de activare este tipărit pe hârtie. Codul de activare al profilului de eSIM are o valabilitate de 15 zile din momentul în care acesta a fost generat. După expirarea acestuia va trebui solicitat un nou cod de activare dintr-un magazin Orange. 3. Asigură-te că telefonul sau tableta sunt conectate la WiFi și ai codul de activare eSIM valabil. După activarea eSIM-ului pe un dispozitiv compatibil, codul folosit aferent devine invalid. Pentru Samsung Accesează secțiunea eSIM din setările de conexiune mobilă ale device-ului tău compatibil eSIM (Setări - Conexiuni - Manager cartelă SIM - Adăugare plan mobil) Scanează prin camera telefonului QR-ul de pe codul de activare pentru a începe instalarea profilului de eSIM și, după finalizarea instalării profilului, selectează Adăugare și apoi OK Vei primi un SMS de confirmare după instalarea cu success a eSIM-ului Pentru iPhone Alege din meniul telefonului “Configurări” - Conexiune celulară - Adăugare plan celular (Settings -> Mobile data -> Add Data Plan) Scanează codul QR de pe codul de activare și selectează “Adăugați plan celular” Finalizarea instalării profilului eSIM este confirmată printr-un SMS Poți solicita consultanților din magazin să iți trimită automat profilul de eSIM direct pe iPhone-ul tău, fară să mai fi nevoit să scanezi un cod de activare sub forma de QR. Vei primi pe iPhone o notificare care te va informa de disponibilitatea profilului, de unde poți apoi continua procesul de instalare." Detalii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2465858-cum-activez-esim-pe-telefon-sau-tableta Sper să-ți fie util. Baftă!

punklac
Junior entuziast
Servus, merci mylt de timp si de ajutor, deci am urmat pasii exact, la scanarea qr mi a dat ceva eroare 😞

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Eu sunt doar un client pasionat, nu angajat Orange sau altceva. Îmi pare rău că nu pot să te ajut cu mai mult. Nu poți merge într-un Shop? Sau dacă poți, reia pașii!

punklac
Junior entuziast
Viorel, multumesc frumos, o sa merg maine dar e Sfanta Marie, asa ca marti, am crezut ca e ceva ce am omis eu, mama imi zice ca s prost deci se putea sa gresesc eu :))

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Nu am idee! Și mie îmi place mai mult totul online. Dar sunt lucruri pe care nu le poți duce în toate situațiile la bun sfârșit! Habar nu am care este cauza! Sper să reușești! Îmi pare rău că nu pot să te ajut cu mai mult. Dacă există vreun alt coleg din Comunitate mai priceput pe partea asta, sper să te ajute. Succes!

Anca07
#StarMember
Buna punklac, Telefonul este cumva codat intr-o alta retea si vrei sa folosesti un esim orange? Daca da, e posibil asta sa fie problema. Seara faina!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Se decodează automat: https://comunitate.orange.ro/questions/2482674-decodare-introducere-esim-iphone Dar nu reușește să termine treaba.

DanielaH
Moderator
@punklac, s-a rezolvat situația?