la 29-02-2024 12:13 PM - editat ultima oară la 29-02-2024 12:16 PM de DanielaH
la 29-02-2024 12:31 PM
Salutare!
Din eroare inteleg ca abonamentul nu este pe numele tau (cel putin nu administrezi numarul). Si eu am avut mai multe abonamente pe numele meu (evident, numere diferite) si fiecare isi avea propriul cont MyOrange. N-am incercat niciodata Number Share deoarece nu mi-a fost util.
Deci prima intrebare: cine este titular si cate numere sunt pe acelasi nume? Daca titularul contractului este altcineva in afara de tine, s-ar putea sa fie necesara "cresterea rangului" tau in MyOrange la Admin si apoi sa mai incerci o data.
la 29-02-2024 12:47 PM
Ba da, este pe numele meu. Abonamentul este pe numele meu și am numărul asociat contului
la 29-02-2024 12:49 PM - editat ultima oară la 29-02-2024 12:53 PM de DanielaH
la 29-02-2024 12:33 PM
Bun venit în Comunitate, @Flo28!
Numărul de telefon este asociat contului My Orange? Ai drept de admin pe cont?
la 29-02-2024 12:47 PM
Da, este asociat contului. Și am drept de admin
la 29-02-2024 12:50 PM
Putem ruga colegii să verifice contul tău. Ne poți trimite, te rog, numărul de telefon și adresa de e-mail în mesaj privat?
la 29-02-2024 12:51 PM
Am trimis.
la 04-03-2024 09:56 AM
@Flo28, s-a rezolvat situația? Ai putut activa serviciul Number share?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor