la 21-09-2023 08:22 PM - editat ultima oară la 22-09-2023 08:20 AM de DanielaH
Încerc să activez esim de pe un iPhone pe altul și îmi zice ca e incompatibil
la 22-09-2023 06:21 AM
Desi iPhone ofera posibilitatea de transfer profil eSim, tine de operator ca sa o si poti folosi. Din pacate, niciunul din operatorii romani nu ofera facilitatea asta. Singura varianta este sa iti generezi un nou cod QR din My Orange sau sa mergi intr-un shop.
la 21-09-2023 08:36 PM
27-11-2023 07:37 AM - editat 27-11-2023 07:43 AM
Si daca cumperi telefonul de la Orange sau vrei sa-l setezi acasa de ce trebuie in magazin? Metoda transmiterii profilului esim la asta ma refer. Daca ajungi in magazin nu mai trebuie sa ceri transmitere automata esim, este de ajuns sa le ceri cod de activare.
Ratiunea transmiterii profilului esim este pentru lucratori in constructii sa spunem la Persoane juridice pentru ca licratorul nu este in localitatea cu administratorul de cont sau cand cumperi online un telefon Orange pe un anumit numar de telefon cu prelungire rate etc. Nu vad rostul magazinului. Prea mult abuzeaza Orange de magazin.
la 21-09-2023 08:43 PM
Poate are prepay, merge doar in Orange shop daca e cartela prepay. sa ofere mai multe detalii inițiatorul că nu putem ghici in stele problema
la 21-09-2023 11:16 PM
Salut,
Daca incerci sa refolosesti acelasi cod QR pe doua telefoane, trebuie sa stii ca nu se poate. Ai nevoie de un nou cod.
My Orange sau Shop Orange. Tu alegi de unde il obtii. Dar nu poti refolosi acelasi cod pentru activare eSIM pe telefoane diferite.
la 22-09-2023 06:21 AM
Desi iPhone ofera posibilitatea de transfer profil eSim, tine de operator ca sa o si poti folosi. Din pacate, niciunul din operatorii romani nu ofera facilitatea asta. Singura varianta este sa iti generezi un nou cod QR din My Orange sau sa mergi intr-un shop.
la 22-09-2023 05:10 PM
Momentan, transferul de eSIM de la un IPhone la altul a fost creat ca baza pentru SUA, unde, la 14 se vinde doar cu eSIM, deci imposibilitatea de a scoate cartela si a o pune in alt IPhone este, practic, imposibila.
Pe parcurs, se va rezolva problema si de partile celelalte ale oceanelor.
la 25-09-2023 09:48 AM
@Gabriel95, ai abonament sau PrePay? Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate. Mulțumim.
la 14-12-2023 01:26 PM
Am o intrebare si o pun aici pentru ca nu stiu unde sa o pun. Am esim momentan pe un iPhone 12pm , vreau sa cumpar un iPhone 15 pm. Cum trebuie sa procedez cu acel cod esim. Pot genera in contul Orange si apoi sa scanez codul? La generarea codului din cont scrie ca atunci cand treci de la sim la esim. Teoretic ar trebui sa pot genera acel cod si sa mearga pe noul telefon. Intrebarea mea este va merge in conditiile in care am deja esim si ce fac sau ce se intampla cu profilul esim din vechiul telefon? Devine inactiv? trebuie sters inainte de scanarea noului cod in telefonul nou?
Operatiunile astea nu imi sunt clare.
La magazin trebuie sa ajungi doar daca este ceva grav. Nu hopa toata ziua la magazin.
As prefera un raspuns fix la esim pe vechiul telefon vreu esim pe noul telefon. Fara alte intortocheli.
14-12-2023 01:33 PM - editat 14-12-2023 01:35 PM
Salut,
Nu se poate face transfer, dar se poate genera un nou cod.
"În cazul în care dorești să schimbi telefonul pe care este instalat eSIM-ul, poți face modificarea din contul My Orange (laptop/ desktop) urmând pașii de mai sus pentru activare eSIM pe noul telefon (după instalare este nevoie să ștergi profilul din telefonul vechi, conectat la WiFi).
Operatiunea se face:
Contul MyOrange trebuie să fie activ de minimum 30 de zile și numărul pentru care se solicită trecerea la eSIM trebuie să fi fost adăugat în contul MyOrange cu mai mult de 30 zile în urmă."
Pentru mai multe informatii, avem un topic similar aici.
la 14-12-2023 01:52 PM
Multumesc frumos! Sper sa mearga! Revin si va spun daca merge.
Conditiile cu vechimea ca administrator pe cont le indeplinesc.
Asta nu intelegeam daca trebuie sa sterg inainte de scanare vechiul profil sau dupa scanare.
Nu inainte de generare ca trebuie trimis smsul cu acel cod. Generare cod qr esim est una si stergerea profilului esim vechi alta ca pasi succesivi.
Ar putea sa existe si modalitatea asta specificata clar la orange.ro cu pasi cum au toate celelelate.
Nu am telefonul de la Orange ca sa aiba ei imei si ce date le trebuie asa ca transferul cade sau trimiterea automata a profilului esim pe noul telefon cade si asta.
la 14-12-2023 02:01 PM
Exact, DUPA poti sa-l stergi, ca altfel nu mai ai pe ce sa primesti SMS. 🙂
Sa-mi zici daca ai reusit cu pasii de mai sus.
15-12-2023 11:26 AM - editat 15-12-2023 11:30 AM
A mers! Am generat codul, am asteptat cam 5 sau 10 minute nu mai mult, nu am sters nimic din vechiul telefon, am scanat codul cu noul telefon, am instalat si in timpul instalarii vechiul telefon si-a pierdut semnalul, dupa instalare, am inchis telefonul nou, apoi cand l-am deschis si mi-au sosit smsurile unul cu succesul instalarii, altul cu indrumarea folosirii unui cod pin. Apoi am sters profilul din vechiul telefon. Pana acum nu am probleme, merg internet, sms, telefonie, setarile specifice Orange. Totul este ok.
la 15-12-2023 11:29 AM
Excelent! Bravo! Ma bucur mult!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor