anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] nu pot suna de pe apple watch ultra 2

Bogdan16
Junior

Salutare!

Am number share activat pe un apple watch ultra 2 ,dar nu il pot folosi..nu pot suna, nu pot fi sunat...le-am resetat,am sters number share, reinstalat, degeaba...am observat ca pot suna doar daca inchid bluetooth,insa asta nu e e o varianta acceptabila...sigur e ceva ce tine de retea,de setari, operatorii sunati ma trimit la Emag, de unde am luat ceasul, raspuns comod pentru ei...asa rezlovi situatia?!!

1 Soluţie acceptată‚

Salutare!

Am luat legatura cu cei de la suport Apple si am rezolvat problema. Greseala mea era ca, faceam acea verificare cu telefonul dat pe mod avion,recomandarea lor a fost sa inchid telefonul de tot si sa ies din aria lui de acoperirie si dupa aceea sa verific.

Multumesc tuturor pentru ajutor!

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

RafaHelper
#StarMember

Salut @Bogdan16

Procesul normal pentru rezolvarea problemei tale este sa mergi mai întâi la producător, Apple, pentru ca ei trebuie sa iți ofere asistenta. Daca Apple nu poate rezolva problema si ajunge la concluzia ca:

1 - produsului ii lipsește o setare de rețea atunci poți merge către Orange si le spui ce ti-a spus Apple, iți recomand sa trimiți un mesaj din secțiunea "CONTACT".

2 - produsul e defect si trebuie reparat, atunci poți contacta emag pentru service.

Suportul pentru Apple Watch il găsești aici: https://support.apple.com/ro-ro/watch

Daca ai sunat la 300, operatorii de acolo nu sunt angajații pentru astfel de probleme si repet cand ai o problema cu un produs, mergi la producător in prima faza pentru asistenta.

Daca nu ai vizitat pagina de prezentare Number Share de la Orange o găsești aici:  https://www.orange.ro/servicii/number-share/

Iar in secțiunea HELP găsești tutoriale si informații importante despre Number Share. 

https://www.orange.ro/help/servicii-pentru-abonamente/number-share

arsradu
#StarMember

Salut

Vorbim de apeluri Facetime sau apeluri normale de voce? Ceea ce mi se pare ciudat e ca merge daca inchizi bluetooth.... Deci, merge cand e standalone, dar nu merge cand e conectat la telefon?

Ma gandesc sa nu fie poate o setare din telefon. De routare a apelurilor catre ceas. De exemplu Settings > Phone > Calls on Other Devices.

E doar o idee. Nu am ceasul respectiv, si nu am mai intalnit problema asta, asa ca nu stiu ce sa zic. Daca as avea ceasul as putea sa fac cateva teste. Dar asa...nu pot decat sa imi dau cu parerea.

Cu toate astea, daca fara BT merge....tind sa cred ca problema nu e la operator si serviciul de Number Share functioneaza ok. Daca nu ar fi mers, as fi tins sa cred ca ar putea fi o problema de la operator. Dar momentan nu pare.

Si nu, nu tin cu niciuna dintre parti. Sunt client ca si tine, nu angajat Orange. Si mai mult decat atat, sunt doar un simplu user pasionat de tehnologie. Deci sper sa nu interpretezi cumva ce ti-am scris mai sus ca fiind cumva partinitor catre Orange. Te asigur ca nu e cazul.

Incerc doar sa te ajut, si iau in calcul cele spuse de tine mai sus.

De asemenea, cunosc problema cu "nu garantam functionalitatea pe device-uri care nu au fost cumparate de la Orange". O cunosc prea bine si cu toate ca, intr-o oarecare masura, o inteleg (nu poti sa garantezi functionalitatea pe ceva ce nu ai avut in teste, pentru ca nu comercializezi):

  1. nu e cazul aici. Ceasul este si in portofoliul Orange.
  2. din moment ce vorbim de un produs Apple, tind sa cred ca softul este cel nativ de la Apple. De asemenea, daca ar fi fost o problema de soft, nu ai fi putut sa configurezi Number Share in primul rand.

Deci, intial eu zic sa verifici si setarile telefonului.

 

Client Orange

vorbesc de apeluri voce,facetime nu am incercat,cand e conectat la telefon nu sunt probleme,doar cand e telefonul inchis si incerc sa beneficiez de number share...ca sa mearga trebuie sa inchid si wi fi si bluetooth,dar nu e ok..am nevoie de bluetooth sa folosec castile de ex.

Bun, deci hai sa vedem daca am inteles bine.

Cu ceasul conectat la telefon, cu WiFi si BT pornite, nu sunt probleme (probabil pentru ca face forwarding).

Daca lasi telefonul, il inchizi, sau nu esti in aria de acoperire WiFI/BT (practic cand esti exclusiv DOAR pe ceas, cu date mobile si voce de pe eSIM), merge....DAR doar daca inchizi WiFi si BT (de pe ceas banuiesc, nu?).

Ce se intampla mai exact cand incerci sa faci un apel in conditiile astea? Primesti vreo eroare?

Ma gandesc sa nu fie cumva si un bug de soft al ceasului. Din moment ce merge, dar numai daca inchizi WiFi si BT.... Din nou, daca nu ar merge nici cu WiFi si BT inchise, atunci da, ar fi mai degraba o problema de la Orange. Dar din moment ce merge cu cele doua functii dezactivate...as zice ca problema ar fi in alta parte.

Eventual aici iti recomand sa te asiguri ca ceasul are toate actualizarile la zi, si eventual sa pui si o intrebare la Apple.

Au suport si in limba romana, si poti sa-i apelezi la numerele: ‭0800 894 847‬ / ‭0800 400 138‬ (apel gratuit).

Doar ca intrebare. Le explici care e situatia, le spui ca merge si in mod de sine statator (standalone) dar numai daca dezactivezi WiFi si BT (ceea ce, evident, creeaza alte neplaceri). Adica, e o solutie, dar nu una pe termen lung.

Vezi ce zic si ei. Poate pot sa-ti dea niste sfaturi. Stiu ca functionalitatea de Number Share tine (in principal) de Orange. Dar tind sa cred ca problema e mai degraba la ceas, decat la Orange, daca zici ca merge ok, dar numai daca dezactivezi WiFi si BT.

Cele doua nu ar trebui sa interfereze in niciun fel cu apelarea, decaaat...daca problema nu e doar cu partea de Number Share.

Deci, nu zic ca n-ar putea fi si asta. Zic doar sa le iei pe rand, pentru ca momentan nu pare sa fie problema de la Orange. Daca gresesc, imi asum asta, si imi cer scuze in avans. Dar...in momentul de fata, cu informatiile pe care le am, cam asa pare. 🙂

Client Orange

Multumesc mult pentru suportul acordat, si eu inclin sa cred ca pana la urma e ceva ce tine de soft, insa ,probabil cei de la Orange au mai intampinat aceasta problema(unii dintre ei, uneori e la noroc..poti da peste un consultant competent,care iti rezolva problema,sau poti da peste altul care te trimite direct in service,spalandu-se pe maini)...cred ca e si in interesul lor sa gaseasca o solutie,doi euro de la mine abonamentul,doi de la altul...se strang:)...altfel e f. simplu sa dezactivez optiunea din moment ce e inutilizabila....ai inteles bine,pot suna decat atunci cand wifi si bt sunt dezactivate de pe ceas

@Bogdan16 ai încercat sa iei legătura cu Apple?

Stiu... Si te inteleg perfect. 🙂

Acuma, ei sunt angajati sa rezolve problemele care tin de Orange. Ca mai gasesti cate unul mai rasarit, si fie a mai intalnit problema, fie are si el ceasul si configuratia ta (sau ceva similar), fie are un simt analitic mai dezvoltat si isi poate face macar o idee ce ar putea sa aiba, si sa te ghideze intr-o oarecare directie, asta e partea a doua. Si intotdeauna astfel de oameni sunt de apreciat si de tinut pe termen lung, pentru ca sunt foarte rari. 

Din pacate, in majoritatea cazurilor, se apeleaza la varianta mai usoara, dar mai putin implicata si mai putin interesata (pe de alta parte, si mai rapida), in care daca produsul nu e cumparat de la Orange, nici nu-si mai bat capul. Si daca e cumparat de la Orange, te trimit in service, chiar daca nu e nicio problema cu produsul si nu au cu ce sa te ajute in service. Cel mult, pot sa-i dea o resetare la setarile din fabrica, sau rescris softul. AMBELE lucruri le poti face si tu acasa. Nu mai pierzi timpul aiurea cu drumuri, cu trimis produsul prin curier, asteptat nu stiu cate zile, doar ca sa se intoarca la tine cu un mesaj de genul: "nu stim ce are; dar i-am facut o resoftare".

Adica, din nou, chestiile astea le poti face si tu.

Asa cum un mecanic bun e foarte greu de gasit, cineva care nu doar inlocuieste piese, ci intelege DE CE le inlocuieste si cum ar trebui sa functioneze motorul ala, si ce se intampla mai exact cu el de nu functioneaza cum trebuie, la fel si aici. Sunt foarte, foarte rare persoanele de genul asta.

Anyway, recomandarea mea ramane aceeasi. Vezi daca nu cumva e o problema cu versiunea respectiva de soft. Solutii ar fi. Si pe termen scurt, si pe termen lung. Pe termen scurt, se poate pune un Beta, in caz ca rezolva problema. Pe termen lung, poti astepta un update de soft. Dar intai trebuie confirmat daca e intr-adevar o problema de soft sau nu. Mie unul asa imi pare.

Plus ca, in felul asta, nu doar ca poti sa le faci cunoscut ca exista o problema cu acea versiune, dar vezi daca nu cumva a mai raportat cineva problema asta si e (poate) o problema cunoscuta. Daca e cunoscuta, macar stii ca ai gasit cauza corecta. Daca nu, fie nu e aia cauza, fie nu a mai raportat nimeni problema respectiva. Pot sa-ti spun ca, cel putin dintre cei din Comunitate, nu pare sa mai fi raportat nimeni problema asta. Deci nu pare sa fie o problema generala. Fie ea de soft, sau de la Orange.

Oricum ar fi, merita un apel la Apple. Daca n-ai mai sunat niciodata la ei, crede-ma, sunt super ok si super amabili. 🙂

Client Orange

Multumesc pentru raspuns,,o sa incerc maine sa ii contactez pe cei de la Apple...raman surprins de rapiditatea ta in ajuta oamenii si nu in ultimul rand de sfaturile pertinente oferite.

Seara frumoasa!

Cu mare drag. 🙂 Ma bucur mult ca pot sa ajut. 

Foarte multa lume ma/ne (pe noi cei care raspundem mai des pe aici) confunda cu suportul Orange. Si intra in Comunitate crezand ca toti cei de aici suntem cumva Support Desk, si mai ales, angajati Orange. :)))

Nimic mai gresit. Comunitatea este formata in mare parte (peste 99%) din clienti. Unii dintre ei nici nu mai sunt clienti Orange. Dar sunt inca aici, si inca ajuta! Sunt oameni ca si tine. Oameni pasionati de tehnologie care vor sa ajute la randul lor, cu un sfat, cu o idee, cum pot, alti oameni. Si da, o fac absolut benevol, gratuit, si pe timpul (si cateodata si pe nervii) lor. Poate pentru un simplu "multumesc", din cand in cand, pentru cei ca tine care stiu sa aprecieze lucrurile astea. 🙂

Apropos de ajutor, vezi ca maine e sambata (weekend). 😄 Apple a avut program pana la 18:00 astazi. Deci...doar incepand de Luni dimineata, daca vrei, poti sa le dai un telefon. 🙂

Multumesc si eu pentru cuvintele frumoase, si te asteptam din nou cu vesti bune!

Client Orange

Salutare!

Am luat legatura cu cei de la suport Apple si am rezolvat problema. Greseala mea era ca, faceam acea verificare cu telefonul dat pe mod avion,recomandarea lor a fost sa inchid telefonul de tot si sa ies din aria lui de acoperirie si dupa aceea sa verific.

Multumesc tuturor pentru ajutor!

Excelent! Bravo! Ma bucur mult ca s-a rezolvat. 😄

Client Orange

Cu drag! Ma bucur ca cei de la Apple te-au ajutat.