Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

Ooooops, nu am găsit pagina pe care o cauți

Este posibil ca aceasta să fi fost mutată în altă parte, ștearsă sau nu există. Poți căuta mai multe informații în secțiunea noastră de Help sau poți reîncepe căutarea din Homepage.

 
 
302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

Orange Romania 302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

Ooooops, nu am găsit pagina pe care o cauți

Este posibil ca aceasta să fi fost mutată în altă parte, ștearsă sau nu există. Poți căuta mai multe informații în secțiunea noastră de Help sau poți reîncepe căutarea din Homepage.

 
 
302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Network provider lock : Sim locked

Rarutz
Începător

Am un Iphone SE 3rd care e blocat în rețea , ceea ce mă împiedică să activez un plan de eSIM . 
IMEI : 35 350440 387876 6

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Salut,

E blocat in Orange? eSIM-ul e de Orange? Pentru ca in mod normal nu ar trebui sa ai nicio problema. Ba din contra, odata activat eSIM-ul, telefonul ar trebui sa se decodeze automat.

Tu cum ai incercat sa-l activezi?


IMEI-ul nu ne ajuta. Suntem clienti ca si tine. 

Client Orange

Razvan
#StarMember

Salut! Poți face acest lucru direct din contul tău My Orange, din secțiunea ”Servicii SIM”. 

Pentru a putea solicita trecerea pe eSIM trebuie îndeplinite următoarele condiții:

  • Contul tău My Orange trebuie să fie creat cu cel puțin 30 de zile înainte de solicitare
  • Numărul de telefon pentru care vei solicita trecerea le eSIM trebuie sa fie adăugat în contul My Orange de cel puțin 30 de zile
  • Trebuie să fii autentificat cu rol de administrator în contul tău

    Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

    1. Autentifică-te în contul tău My Orange
    2. Alege opțiunea ”Servicii SIM” din meniul lateral și apoi selectează ”Activează un eSIM”
    3. Selectează numărul de telefon pentru care vrei să faci trecerea la eSIM
    4. Introdu codul de verificare trimis prin SMS pe numărul selectat (codul este valabil 15 minute și se poate retransmite doar de 3 ori)
    5. Generarea profilului de eSIM va dura cel puțin 5 minute. Poți verifica statusul acestei modificări în secțiunea „Istoric schimbări - Acțiuni”
    6. După ce statusul devine „Succes” accesează secțiunea eSIM
    7. Alege din listă numărul de telefon și apoi tipul de device – Android sau iOS
    8. Scanează codul QR care îți va fi afișat în secțiunea ”Activează eSIM-ul” după procesarea solicitării tale

      Aici ai și un video cu pașii de urmat. 

      https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328

       

Pololică
#StarMember

Salutare!

Daca telefonul este blocat in Orange, un simplu eSIM Orange (prepaid, abonament sau Yoxo) rezolva problema.

DanielaH
Moderator

@Rarutz, ai reușit să activezi eSIM? S-a decodat telefonul? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.