
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2022 11:20 PM
Salut,
Se poate face cumva cerere pentru a se schimba vechiul ONT cu un ONT WiFi 6?
Am văzut că este echipament standard la o parte din noile abonamente...
Se poate face cumva cerere pentru a se schimba vechiul ONT cu un ONT WiFi 6?
Am văzut că este echipament standard la o parte din noile abonamente...
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-04-2022 02:45 PM
Salut!
Pentru a putea avea routerul WI-FI 6 este necesara migrarea catre un pachet superior celui existent pe cont.
Cererea de schimbare se face prin apelarea la Serviciul Clienti 300 (apel gratuit de pe numere de telefon mobil din reteaua Orange) sau 0374300300 (tarif normal pentru apel efectuat de pe numere de telefon din orice retea).
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-04-2022 08:40 AM
Salutare!
Din prezentarea de pe site, eu înțeleg că poate să îl închirieze oricine, la 6 lei/ lună, iar pentru cei care se abonează acum e inclus gratuit.
Detalii aici:
https://www.orange.ro/love/echipamente#internetfibra
Poți să îi contactezi prin intermediul Serviciului Clienți sau Chat Djingo, email, etc.
Baftă!
108660e433c36f7e_screenshot_2022_04_14_06_38_31_404_com.sec.android.app.sbrowser_original.jpg
Previzualizare fișier
366 KB

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-04-2022 12:22 PM
Bun, dar întrebarea rămâne - cum se procedează? Se face cerere unde și cum ?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-04-2022 12:34 PM
Probabil că trebuie să iei legătura cu ei prin unul din mijloacele pe care le ai la îndemână aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Cred că cea mai bună soluție ar fi să le trimiți o solicitare din My Orange, secțiunea Contact.
Poți să le scrii și la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro.
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-04-2022 02:45 PM
Salut!
Pentru a putea avea routerul WI-FI 6 este necesara migrarea catre un pachet superior celui existent pe cont.
Cererea de schimbare se face prin apelarea la Serviciul Clienti 300 (apel gratuit de pe numere de telefon mobil din reteaua Orange) sau 0374300300 (tarif normal pentru apel efectuat de pe numere de telefon din orice retea).

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-04-2022 04:14 PM
Tocmai ce am "migrat" acum cateva luni la Orange ( internet + TV ) - cel de 1000, pentru 24 luni. Sa fac upgrade la 2000 pentru un ONT ?!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-04-2022 04:22 PM
Nu știu dacă te ajută prea tare, doar dacă ai dispozitive compatibile și îți trebuie viteze din astea. Din câte am observat, doar in anumite condiții ajungi pe la 1,2-1,4 Gbps. Altfel, nu știu ce să zic, e alegerea ta și nu pot hotărî eu pe banii tăi. Din punctul meu de vedere, nu merită!
