Probleme internet, Probleme Securitate
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-07-2023 09:59 AM - editat ultima oară la 10-07-2023 08:53 AM de DanielaH
Bună ziua, mă confrunt cu o problemă, am apelat la consultați online pe chat Djingo dar nu am fost lămurit de nimeni, cartela mea de orange am internet pe ea și o folosesc și pe routerul meu, aseară nu știam de ce s-a oprit internetul deodată, am dat resetare la router și a început din nou sa meargă, m-am uitat în jurnalul de sistem la router si scria avertisment de securitate "Detect UDP port scan atack, and the atack nas.
Been blocked scan packed from ....scria o adresă ip, am resetat routerul de vreo 3 ori iar aseară am ținut închis routerul am crezut ca vreun hacker rău intenționat sau vreun virus încearcă sa îmi sparga rețeaua, acum nu a mai venit acea notificare, ar trebuie sa imi fac griji de ceva? vreau sa ma liniștesc ca nu ma atacă nimeni și nu sunt vreo victimă a hackerilor!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
09-07-2023 01:30 PM - editat 09-07-2023 01:34 PM
Salut!
Da, ai fost atacat cel mai probabil de un malware. Ai accesat sau instalat ceva pe calculator sau telefon. Verifica toate device-urile și scanează-le de viruși. Dacă nu ai niciunul ar trebui sa fie în regula acum, deoarece la restartare ți s-a schimbat și ip-ul. Stai liniștit

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-07-2023 01:57 PM
@Cosmin10: Bun venit în Comunitate. A fost o adiere de alizeu, nimic periculos. Astfel de episoade vei mai întâlni, dar cu un restart le vei aplana / rezolva. Spor în continuare la utilizare și grijă la ce locații din web accesezi. Numai bine.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-07-2023 06:55 PM
Salut! Și eu am router de internet mobil, și țin minte că am primit un mesaj de genul. M-am speriat și eu, ca tine, am închis routerul și câteva zile nu l-am mai pornit, până ce un consultant m-a liniștit, că nu are ce sa se întâmple, poate doar daca cartela aia era direct in telefon, existau motive de teamă. Cred că ai ip dinamic, care își pierde urma la resetare.
