Probleme instalare router 4 g
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-03-2025 08:34 PM
Salut azi mi a venit routerul 4 g am montat antenele și restul am băgat cartela în telefon am activat codul sim 4 de zero iar după am băgat-o în aparat însă nu se intampla nimic cu , cartela mea de telefon routerul functioneaza dar cu cea primita de la Orange nu merge , a m ai pățit cineva asa ?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
07-03-2025 08:51 PM - editat 07-03-2025 09:03 PM
Salutare!
Posibil ca sim-ul să nu fie activat ( adică abonamentul). Uită-te în contract, poate are specificată o dată anume pentru activare. Dacă nu, posibil să se activeze în câteva zile. Dar poți să îi contactezi de mâine prin aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo .
Trebuie înainte să te asiguri că ai setările de mai jos pentru acel router.
- Nume conexiune(connection name): Orange Internet
- APN(access point name): net
- Nume utilizator(user name):nu se completeaza
- Parola(password):nu se completeaza. Dar dacă zici că funcționează cu sim-ul tău, cred că e în regulă! Cred totuși că nu ai sim-ul activ. Trebuie dezactivat și codul pin într-un telefon, nu activat. Ai aici un topic în acest sens.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-03-2025 08:56 PM
Salut,
Prin "am activat codul sim 4 de zero" te referi la faptul că ai dezactivat codul pin din setările telefonului.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-03-2025 09:05 PM
da am dezactivat pinul prin telefon , dar tot nu merge
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-03-2025 09:09 PM
oare sa , sun maine la ei poate i mi activeaza ei cartela ??
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
07-03-2025 09:13 PM - editat 07-03-2025 09:13 PM
Este posibil ca sim-ul sa nu fie activat.
Îi poți contacta mâine prin telefon sau chat după ora 9:00.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
07-03-2025 09:13 PM - editat 07-03-2025 09:15 PM
Uită-te în contract, să nu ai activarea la o anume dată sau poate ți s-a spus un termen. Așa cum ți-am spus deja, trebuie să îi contactezi telefonic sau din chat, etc.Am folosit vreo 14 ani un astfel de serviciu și de regulă nu se activează când îl primești.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-03-2025 10:06 PM
Ok ai voi suna mâine pentru ca am nevoie sa I mi zică și codul de abonat pentru a ma autentifica în cont , acesta nu apare în contract
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-03-2025 09:46 AM
@Ion9, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-03-2025 10:24 AM
Da , au spus cei de la relati cu clienți ca pe 5 aprilie se activează și ca pot activa și m ai devreme ,am sunt labdepartamentul vânzări pentru activa și apare ca e activ dar la mine nu merge 4g și internet cartela are pinul deblocat nu știu care este cauza
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-03-2025 10:46 AM
Salutare!
Cei de la Tehnic tocmai au specificat motivul: activarea se face peste 3 saptamani si varianta sa se activeze mai devreme este sa ceri sa se activeze mai devreme. De aceea nu functioneaza (nu ai semnal la cartela SIM).
Acum ai doua variante:
- ori astepti pana pe 5 luna viitoare
- ori ceri sa se activeze mai devreme (ceea ce inseamna cam 1-2 zile). In acest caz probabil va fi nevoie de o cerere scrisa (in magazin sau online)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-03-2025 10:49 AM
Am cerut astăzi sa mi se activeze m ai devreme au încercat sa activeze , ai zis ca sa activat serviciul dar tot nu functioneaza ,acum mi au cerut nr telefon pentru departamentul tehnic pentru rezolvarea problemei
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-03-2025 10:55 AM
Probabil programarea in sistem si cererea de a fi activat mai repede a creat o mica problema tehnica. Oricum, distanta de timp pentru activare (aproape o luna) mi se pare cam mare. De obicei, nu prea se depaseste o saptamana.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-03-2025 10:39 PM
astazi sa emis prima factura desi cartela nu functioneza ,serviciul nu a fost folosit ,am trimis cerere de reziliere dat fiind ca sunt in perioada de 14 zile si problema mea nu sa rezolvat
