anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme instalare router 4 g

Marianvladut
Începător

Salut azi mi a venit routerul  4 g am montat antenele și restul am băgat cartela în telefon am activat codul sim 4 de zero iar după am băgat-o în aparat însă nu se intampla nimic cu , cartela mea de telefon routerul functioneaza dar cu cea  primita de la Orange nu merge , a m ai pățit cineva asa ?

12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Posibil ca sim-ul să nu fie activat ( adică abonamentul). Uită-te în contract, poate are specificată o dată anume pentru activare. Dacă nu, posibil să se activeze în câteva zile. Dar poți să îi contactezi de mâine prin aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo  .

Trebuie înainte să te asiguri că ai setările de mai jos pentru acel router.

  • Nume conexiune(connection name): Orange Internet
  • APN(access point name): net
  • Nume utilizator(user name):nu se completeaza
  • Parola(password):nu se completeaza.    Dar dacă zici că funcționează cu sim-ul tău, cred că e în regulă! Cred totuși că nu ai sim-ul activ. Trebuie dezactivat și codul pin într-un telefon, nu activat. Ai aici un topic în acest sens.
 

 Baftă!

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Prin "am activat codul sim 4 de zero" te referi la faptul că ai dezactivat codul pin din setările telefonului.

1000002206.jpg

marianvladut1
Începător

da am dezactivat pinul prin telefon , dar tot nu merge

marianvladut1
Începător

oare sa , sun maine la ei poate i mi activeaza ei cartela ??

Este posibil ca sim-ul sa nu fie activat.

Îi poți contacta mâine prin telefon sau chat după ora 9:00.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti 

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Uită-te în contract, să nu ai activarea la o anume dată sau poate ți s-a spus un termen. Așa cum ți-am spus deja, trebuie să îi contactezi telefonic sau din chat, etc.Am folosit vreo 14 ani un astfel de serviciu și de regulă nu se activează când îl primești.

marianvladut1
Începător

Ok ai voi suna mâine pentru ca am nevoie sa I mi zică și codul de abonat pentru a ma autentifica în cont , acesta nu apare în contract 

DanielaH
Moderator

@Marianvladut, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Marianvladut2
Vizitator

Da , au spus cei de la relati cu clienți ca pe 5 aprilie se activează și ca pot activa și m ai devreme ,am sunt labdepartamentul vânzări pentru activa și apare ca e activ dar la mine nu merge 4g și internet cartela are pinul deblocat nu știu care este cauza

Salutare!

Cei de la Tehnic tocmai au specificat motivul: activarea se face peste 3 saptamani si varianta sa se activeze mai devreme este sa ceri sa se activeze mai devreme. De aceea nu functioneaza (nu ai semnal la cartela SIM).

Acum ai doua variante:

  • ori astepti pana pe 5 luna viitoare
  • ori ceri sa se activeze mai devreme (ceea ce inseamna cam 1-2 zile). In acest caz probabil va fi nevoie de o cerere scrisa (in magazin sau online)

Am cerut astăzi sa mi se activeze m ai devreme au încercat sa activeze , ai zis ca sa activat serviciul dar tot nu functioneaza ,acum mi au cerut nr telefon pentru departamentul tehnic pentru rezolvarea problemei

Probabil programarea in sistem si cererea de a fi activat mai repede a creat o mica problema tehnica. Oricum, distanta de timp pentru activare (aproape o luna) mi se pare cam mare. De obicei, nu prea se depaseste o saptamana.