@Catalin S
De aceasta m-am convins in ultimele doua zile... Din pacate pentru mine ca utilizator, cei de la Orange fie sunt depasiti fie nu ii intereseaza sa rezolve problema. In cadrul a doua discutii cu operatorii Orange, una de cca 30 de minute, alta de cca o ora, cei din dept. Tehnic au incercat diverse abordari, pe care operatorul nu facea decat sa le transmita catre mine. De fiecare data cand le ``demontam`` o idee, apareau cu alta nou-nouta, fara nicio legatura cu cea anterioara.
Spicuiesc: aceasta (faptul ca nu pleaca mailurile) se intampla fiindca folositi portul 25 pe SMTP [nici macar nu se oboseau sa verifice ceea ce debitau, intrucat foloseam alternativ 465 sau 578, stiind ca 25 este blocat pe motive de securitate de Orange]; este o problema a firmei care va asigura gazduirea [am precizat, am schimbat firma de host, platesc de patru ori mai mult si am aceleasi conditii de functionare a mailului - la bunavointa Orange] etc.etc.
O ora si jumatate din viata mea consumata pentru a ajunge, in final, sa pot trimite mailuri.
Nu stiu cat va tine, pana cand sistemele Orange sau angajatii sai o vor lua din nou razna.
@Flo 1
Acum chiar imi permit sa acuz Orange ca este in culpa si, NU, solutia NU era la HOST! Era la Orange!!! De care, btw, ma voi desparti fara urma de regret, daca voi fi din nou in situatia de a mi se bloca activitatea.
Multumesc tuturor care au intervenit pe topic, @arsradu - discutiile de pe cele doua forumuri au fost interesante si mi-au largit orizontul chiar daca nu mi-au solutionat problema.