la 14-06-2023 06:50 PM - editat ultima oară la 15-06-2023 08:34 AM de DanielaH
Salut, am o problema cu router-ul, led ul rosu de la LOS e aprins, iar cel PON este complet stins, care ar fi problema?
14-06-2023 06:56 PM - editat 14-06-2023 06:57 PM
Salut,
Problema este acel LOS (Loss of Signal - Lipsa Semnal).
Daca ai internet prin fibra, verifica sa nu fie îndoită pe undeva, da un restart la router, si in caz ca nu se rezolva, fa o sesizare sunand la 300 (0374 300 300 din orice rețea), ramura 1-3-2.
la 14-06-2023 09:43 PM
@DragoiAndrei: LOS trebuie să fie verde. Deci ori ai cablul de fibră optică îndoit undeva de la cutia de distribuție până la router, (afară sau în casă), fie sunt lucrări temporare ale operatorului.
la 16-06-2023 10:35 AM
Andrei, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor