@andyduta: Bun venit in Comunitate. Pentru problema din topic, in primul rand, verifica manualul televizorului sau receptorului, pentru a vedea daca e specificat faptul ca are slot CI+. Daca nu este specificat decat CI;
- Verifica posibilele liste de compatibilitate a televizorului, puse la dispozitie de operatorii de televiziune sau chiar de producator. IMPORTANT: Verifica compatibilitatea televizorului tau cu standardul CI+ în articolul de AICI (https://www.hdsatelit.com/2013/11/lista-televizoare-compatibile-cam-ci.html ). Posibil aceasta losta sa fie incompleta sau neupdatata la zi. Daca nu regasesti televizorul tau in astfel de liste, sansele se reduc.
- Daca televizorul dvs. are slot CI si este produs incepand cu 2011-2012, dar totusi nu este in listele operatorilor, sunt sanse foarte mari ca slotul sa fie CI+. Daca televizorul este lansat anterior anului 2010, totusi mai ai ceva sanse.
- Daca operatorul de servicii de televiziune nu a marcat canalele ca protejate la copiere, CAM-ul CI+ va functiona si pentru decodarea canalelor intr-un televizor cu slot CI, precum si pentru inregistrarea emisiunilor. Daca sunt marcate canalele de către operator ca protejate la copiere, nu prea mai exista aproape nici o speranta de comptibilitate, ci poate doar un test direct, va clarifica realitatea, in aceasta ultima situatie.
- Nu uita, fa un update la cel mai nou firmware al televizorului, ca ultimă solutie, daca nu aveti deja cel mai nou "soft" instalat.
Revino pe topic si anunta-ne daca ai rezolvat problema cardului CI pentru televizorul tau.