la 12-01-2024 05:40 PM - editat ultima oară la 12-01-2024 06:11 PM de DanielaH
Salutare, cum setez aici optiune de cautare cablu, imi poate spune cineva?
la 12-01-2024 07:49 PM
@Nunu123456789: Bun venit în Comunitatea Orange. În funcție de modelul de TV, funcția de "căutare" a posturilor TV diferă de la un model la altul. Ceea ce prezinți este partea de configurare / căutare manuală. Trebuie să existe posibilitatea "căutării/memorării automate" a posturilor. Dacă ne precizezi modelul/marca TV-ului, putem încerca să gasim posibilitatea căutării automate a posturilor TV. Te așteptăm cu detalii.
la 12-01-2024 08:45 PM
In poza postata nu se vad nici măcar opțiunile.
Fiecare echipament se achiziționează cu un manual de instrucțiuni îl poți utiliza.
Mult succes.
la 12-01-2024 09:50 PM
Salutare!
Trebuie să apară undeva ,,căutare auomată" sau reglaj canale ( ceva de genul) și apoi selectezi cablu digital ( și analogic) dacă este vorba despre Orange Romania Communications, iar la operator Orange cablu sau Telekom ( dacă este Orange Romania Communications).
Succes!
la 12-01-2024 10:07 PM
ai si tu probleme cu canalul Alba Carolina Tv? mie nu imi difuzeaza bine se vede patratele pixelat ce pot face in cazul acesta?
la 15-01-2024 11:48 AM
@Nunu123456789, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
la 15-01-2024 11:51 AM
Nu cred că l-au ajutat acesta vede un program la o calitate mai slabă mai degrabă pare o problema de semnal recepție.
la 15-01-2024 01:39 PM
nu m a ajutat… am un canal alba carolina tv care nu il prind bine ce este de facut?
la 15-01-2024 01:56 PM
Ai acceas problema pe mai multe tv-uri?
la 15-01-2024 02:54 PM
nu, doar pe canalul Alba Carolina Tv,oare ar trebuii sa sun la canalul respectiv sa i spun ca nu se difuzeaza bine?
15-01-2024 04:16 PM - editat 15-01-2024 04:17 PM
Mă refeream dacă ai un tv de rezerva să îți dai seama daca e de la tv
Dacă nu merge nici pe tv 2 e clar problema de semnal
la 15-01-2024 04:59 PM
daca este problema de semnal ce trebuie de facut?
15-01-2024 05:15 PM - editat 15-01-2024 05:18 PM
Suni la 300 și raportezi situația.
Dar greu sa te ajute doar cu un canal.
De obicei când semnalul este slab sunt afectate cam toate canalele.
Dar faci o sesizare și scris la care sunt obligați să îți răspundă.
Vine un tehnician ai măsoară putere semnal.
De obicei semnalul este mai slab când ai conectate mai multe tv la distante mari.
Poate fi și de la conexiuni slăbite etc
Poate fi de la transmisia canalului
Trebuie eliminate pe rand fiecare posibilitate.
la 15-01-2024 01:56 PM
Dai rescanare la toată grila și vezi ce se întâmplă.
la 15-01-2024 02:55 PM
am facut aceeasi treaba si tot asa.. respectivul canal nu se difuzeaza bine..
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor