la 20-05-2025 12:09 AM - editat ultima oară la 20-05-2025 08:21 AM de DanielaH
Salutare, am un router NX510v pe care l-am luat cu un abonament 5G acum ceva vreme, care aproape niciodată nu a fost conectat 5G. În câteva rânduri, după ce am intrat în legătură cu echipa tehnică Orange și îi resetau ceva(nu am fost atent să notez ce anume) mergea câteva minute, după care revenea la conexiune 4g. Are cineva idee cum pot să obțin o conexiune stabilă 5G cu acest router? telefoane mobile și alte dispozitive poziționate în aceeași incintă au semnal 5g full. Când l-am ridicat magazin funcționa 5g și văd că a primit un sms "zona de utilizare pentru serviciul net fix pentru acasă a fost definită" când încă era în magazin, ar putea avea asta legătură cu limitarea în funcționalitate?
la 20-05-2025 05:56 AM
Salutare!
Routerele mobile sunt sensibile la semnal și trebuie să îi cauți cea mai bună poziție. Dacă ai mai prins 5g în locația ta, înseamnă că ai semnal probabil mai slab și trebuie să muți routerul prin casă, mai lângă geam, mai sus, etc, până găsești ceea ce te interesează. Uneori pot conta și câțiva centimetri.
Am avut mulți ani și încă am astfel de routere mobile și știu ce înseamnă, dar vezi și la setările lui. Dacă ai antenă exterioară la el, este foarte important să fie setată corect, etc.
Dacă ai avut semnal 5g în magazin, nu înseamnă că ai și acasă. Dacă zici că pe telefon este semnal 5g în locația ta, atunci trebuie să funcționeze până la urmă.
Dă-i și o resetare din acea găurică unde scrie reset prin apăsarea cu o scobitoare timp de 5 secunde, până i se sting toate ledurile și apoi îl lași să repornească.
Este net fix și de aia au trebuit să ți-l reseteze pe zonă, adică nu funcționează decât conectat pe o singură antenă. Dacă schimbi locația , trebuie resetată zona de la ei .
Sper să reușești prin reset și să îl muți prin casă până găsești o zonă cu semnal bun 5g.
Baftă!
la 20-05-2025 03:56 PM
mersi pentru sfat, au resetat zona, dar nu s-a rezolvat încă. nici de la semnal nu e, cu sim-ul din tel meu funcționează
la 20-05-2025 04:23 PM
Atunci este o problemă cu sim-ul de la abonamentul de date sau cu setările de la ei pentru acel abonament.
la 20-05-2025 01:10 PM
@radu__ am acest model de ruter cumpărat la preț întreg de la Orange de mai bine de un an de zile și de-atunci muncește non-stop fără nici un fel de probleme...
Singurele situații problematice au fost când rețeaua Orange avea efectiv sincope.
Da, comută cum vrea el între 5G și 4G dar aceasta ține mai degrabă de modul în care-și gestionează routerul conexiunea pentru a-ți asigura un trafic stabil.
Caută-i un loc în care ai semnalul cel mai bun, de obicei pe bibliotecă undeva lângă o fereastră, și uită de el cât timp își face treaba. Chiar nu contează că e 4G sau 5G... cel puțin nu pentru mine.
la 20-05-2025 06:14 PM
update: în cursul unei discuții cu cineva de la departamentul tehnic, după ce "resetat profilul 5G al sim-ului, care nu se înregistra în rețea", a funcționat. Conexiunea 5G a durat fix cât conversația, după ce am închis și am restartat dispozitivul a revenit la 4g. Practic, de peste un an de când îl am, acest router a fost conectat 5G doar în timpul și la scurt timp după conversații cu departamentul tehnic orange..
la 20-05-2025 07:31 PM
Exact ce îți spuneam că poate fi din setările de la ei.
Mă bucur că s-a rezolvat și acum îți funcționează cum trebuie!
la 21-05-2025 08:40 AM
Nu s-a rezolvat deloc, are aceeași problemă de când l-am luat. păstrează conexiunea 5g doar până la primul restart, după care și-o pierde. aparent are legătură cu ceva autentificare a dispozitivului în rețea.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor