anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conectarea la Huawei 336

Bea2
Junior

Buna. Am făcut un abonament pentru internet portabil și am primit un router de la Huawei b530-336. Nu reușesc nici cum să mă conectez. Trebuia să se aprindă un bec verde,la mine este tot timpul roșu. Știe cineva ce ar trebui sa fac ? (Am scos codul pin de pe cartelă)

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Verifică dacă ai semnal pe cartelă într-un telefon , mai întâi. Dacă zici că ai dezactivat codul pin, dă o resetare la router ( ții apăsat vreo câteva secunde cu o scobitoare, până se sting toate ledurile,  din acea găurică aflată pe spate  sau unde s-o afla). Dacă tot nu vrea, ieși afară sau du-l mai sus, poate nu este semnal bun. Eu am folosit mai mulți ani B 525 și 535 și așa am procedat.

Încearcă așa și vezi ce se întâmplă, iar apoi revino cu detalii!

Mai există și varianta să nu fie încă activ abonamentul, dar asta poți verifica în contract sau mâine să iei legătura cu ei prin Chat Djingo  sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Verifică dacă ai semnal pe cartelă într-un telefon , mai întâi. Dacă zici că ai dezactivat codul pin, dă o resetare la router ( ții apăsat vreo câteva secunde cu o scobitoare, până se sting toate ledurile,  din acea găurică aflată pe spate  sau unde s-o afla). Dacă tot nu vrea, ieși afară sau du-l mai sus, poate nu este semnal bun. Eu am folosit mai mulți ani B 525 și 535 și așa am procedat.

Încearcă așa și vezi ce se întâmplă, iar apoi revino cu detalii!

Mai există și varianta să nu fie încă activ abonamentul, dar asta poți verifica în contract sau mâine să iei legătura cu ei prin Chat Djingo  sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Baftă!

Mulțumesc frumos!!!!!!!!

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Verifică recepția semnalului. Dacă abonamentul este nou (abia ai primit prin curier cartela și routerul) s-ar putea sa fie nevoie de o zi-doua pentru activare. Presupun ca este nevoie de confirmarea primirii pachetului. 

Mulțumesc mult !!!!!!!!

DanielaH
Moderator

@Bea2, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu vești bune.

Buna,da. Totul este in regula. Cum am primit pachetul sâmbătă,abia luni au activat abonamentul. Mulțumesc frumos tuturor!!

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

@Bea2 mulțumim mult pentru răspuns. Dacă unul dintre răspunsuri te-a ajutat, te rugăm să îl marchezi ca soluție pentru a veni și în ajutorul altor membri ai Comunității 🙂