la 29-11-2022 07:03 PM
Buna! Îmi apare pe ecran actualizare software, însă nu se încarca, este 1% de doua ore. Dacă ma poate ajuta cineva, mulțumesc!
la 30-11-2022 06:00 PM
@Florina2: Mult mai bine. Sper să se clarifice și remedieze pe vineri, când ți s-a spus că vor veni. Revino pe topic cu feedback după intervenția celor de la tehnic.
la 29-11-2022 07:23 PM
Buna Florina,
Pare o problema e televizorului. Ce model ai? Televizorul e conectat la internet?
la 29-11-2022 07:59 PM
Nu știu exact modelul, este plasma. Nu, este prin cablu, ledul este verde.
la 29-11-2022 08:00 PM
Modelul il poti gasi pe spate (daca ai acces), pe o factura eventual, pe cutie...
In rest, poti accesa internetul de pe el? Ai conexiune la internet pe el? Daca da, teoretic ar trebui sa mearga si update-ul.
la 29-11-2022 08:09 PM
Nu am folosit niciodată internet pe acest tv 😅 și nu am cum sa îl conectez la net, singura sursa de wi—fi este un Smart wi-fi (fost telekom) care este in alta camera și dacă îl mut de acolo își pierde semnalul…
la 29-11-2022 08:14 PM
Pai și atunci cum sa se descarce actualizarea? Trebuie acces la internet pentru actualizare. Nu poate capta semnal de la acel Smart wifi sau de la telefonul tau, pe care sa activezi un hotspot?
la 29-11-2022 08:23 PM
Nu am cum sa îl conectez pentru ca nu pot folosi telecomanda, sta blocat pe actualizare, nu pot accesa nimic
29-11-2022 08:27 PM - editat 29-11-2022 08:31 PM
Ok...nu poti sa-l conectezi la WiFi. Dar cablu de net...ai cumva? Ca ar trebui sa-si ia singur internet daca e pe cablu. Daca nu ai un cablu, si fara posibilitatea de a-l conecta la WiFi...e mai greu.
Ca idee, un cablu de net (sau cablu de retea) ar trebui sa arate cam asa:
la 29-11-2022 07:42 PM
Actualizarea cum se face, wireless sau prin cablu legat la router? Ce tip de router ai, cum e semnalul?
la 29-11-2022 07:59 PM
Este prin cablu, routerul este un aparat negru, are cartela inclusă, ledul este verde
la 29-11-2022 08:02 PM
Acela cu cartela inclusa cred ca este decodorul, nu routerul. Cred ca ai nevoie de internet pe TV. Si daca nu e tras niciun cablu de net, si nu e conectat la WiFi (presupunand ca are asa ceva; de-aia voiam un model), nu prea are cum sa descarce update-ul.
la 29-11-2022 08:11 PM
29-11-2022 08:14 PM - editat 29-11-2022 08:15 PM
Iti trebuie un cablu de net, nu HDMI. HDMI-ul e pentru video/audio. Sau wifi, binenteles, daca suporta.
Daca nu e conectat in niciun fel la internet, am rezolvat dilema. Nu are cum sa-si faca actualizari de soft.
la 29-11-2022 08:25 PM
Din telecomanda nu pot face nimic pt ca sta blocat pe actualizare, însă o sa caut mâine prin casa și o sa încerc, mulțumesc. Se mai actualiza și înainte, dar n am întâmpinat niciodată probleme de genul asta in 8 ani..
la 30-11-2022 12:27 AM
@Florina2: Bun venit în Comunitate. Nu prea înțeleg cum reușea TVul să se "actualizeze înainte", dacă susții că nu i se poate asigura o conexiune prin cablu UTP sau prin wifi. Totuși, chiar și numai pentru acel update, nu ai posibilitatea conectării TVului la un router cu care ești conectată la internet? Sau să înțeleg că singura posibilitate de acces internet de care dispui este pe telefon prin date mobile??
Importat ar fi o conexiune prin cablu UTP pentru acces la internet. Pe wifi fără o configurare prealabilă nu se va conecta singur.
Revino cu detalii despre situația/posibilitățile de conectare de care dispui.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor