la 10-05-2023 04:40 PM
Salutare! Nu pot conecta la retea un dispozitiv Google Chromecast deoarece invoca ceva legat de AP isolation. Am instalat de la operator un router ZTE ZXHN F6600R. Am intrat in meniul acestuia, doar ca nu gasesc de unde as putea dezactiva aceasta optiune. Caut solutii, astept raspuns. Merci.
la 11-05-2023 06:14 AM
Salutare!
Încearcă și cu o resetare generală a routerului, iar dacă tot nu vrea, sună la 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-3-2 sau 1-2-2, pentru asistență.
Sper să fii ajutat!
Succes!
la 11-05-2023 09:06 PM
Salut, Vio! Am incercat cu resetare generala, aceeasi problema. O sa sun la ei, sa vad ce solutie imi dau
la 11-05-2023 09:22 PM
Doamne ajută!
Sper să reușești!
la 11-05-2023 06:50 AM
@Adrian7777: Bun venit în Comunitate. Din păcate este o problemă particulară aferentă acestui model (ZTE 6600), între WiFi și LAN. Mai exact, ai încercat să te conectezi la Chromecast din rețele diferite (WiFi vs LAN) aferente routerului 6600?
la 11-05-2023 09:04 PM
Salut, n-am incercat, dar, sunt convins ca o sa obtin acelasi rezultat, nu vad ce s-ar schimba... Revin cu concluziile.
la 11-05-2023 10:52 PM
@Adrian7777: Nu încerci, nu vei afla. Surprizele pot fi majore, însă depind direct de părțile implicate. Te așteptăm cu actualizări ale situației. Numai bine.
la 14-05-2023 01:07 PM
Salut. Acelasi lucru router si problema am si eu. Am in casa diverse dispozitive smart si raspberry pi-uri si pe LAN si wifi. Nu pot accesa de pe wifi dispozitivele de pe LAN si invers. Am sunat la 300 iar operatoarea mi-a spus ca cei de la tehnic i-au transmis ca nu e o problema de la ei atat timp cat internetul merge. I-am cerut rezilierea contractului ffindca am instalarea facuta acum cateva zile. Am trecut de Vodafone ca au uploadul mic la a nu vedea dispozitivele din casa.
la 14-05-2023 02:25 PM
@RobertPopescu: "Problema" este routerul. Ca alternativă, dacă "gigabitul" nu e o problemă, folosește un alt router care nu aplică o izolare a celor 2 rețele LAN și WLAN. Decizia însă îți aparține.
la 14-05-2023 02:42 PM
Din puctul meu de vedere problema este tot routerul. Ori rezolva problema (prin schimbare routerului cu alta marca/model care nu are problema ori vreun firmware fara"bug-ul" asta) ori inchid contractul. Nu vreau sa folosesc un al doilea router.
la 16-05-2023 06:04 AM
La mine s-a rezolvat cu o actualizare de firmware.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor