anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament tv - nu mai gasesc niciun canal

George7
Junior

Salut, am un abonament tv, am dat resetari parametrii initiali din motivul ca nu mai gaseam toate programele.

Acum nu mai gaseste niciun canal, afisez niste poze pt mai multe detalii

  • 20230223_220400.jpg

 

20230223_220234.jpg

12 Răspunsuri 12

delfinas
#StarMember

George, bun venit in Comunitate!!!

Ce fel de televiziune ai, prin cablu sau pe satelit?

Salut, prin satelit am!

Si ce ai resetat, receiverul sau televizorul?

 

Receiverul, pt ca am vazut ca nu mai am toate programele

Stiu ca n-am facut bine dar acum cum ai vazut si in poze nu-mi gaseste "calitate semnal"

Si nu cred ca isi revine pe parcurs, trebuie sa fac fac sau trebuie sa sunt la asistenta dar nu cred.

Trebuie sa existe o rezolvare odata ce a fost creata de mine

Ce receiver ai? Esti client ORO sau OROC (fostul Telekom)?

ORO, n am treaba cu telekom

Si ce marca e receiverul?

Samung, m-am interesat despre acea resetare si nu ar fi trebuit sa patesc asa, in cartea routerului nu spune nimic ca dupa raman deloc fara canale sau ce a patit acum

Atunci ar trebui să apelezi la serviciul tehnic, mâine, după 8. Suni la 300 sau intri pe chatul My Orange.

Anca07
#StarMember

Buna George,

Ai receiver samsung? Daca da, gasesti aici un ghid: https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/echipamente-tv-satelit/User-guide-receiver-STB-Samsung.pdf

 

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Trebuie să selectezi în primul rând satelitul pe care ești, adică Astra 5g pe 31,5 grade E sau Hellas, pe 39,1, dacă ai fost mutat pe acesta. Apoi dai scanare.

Dacă nu te descurci, suni la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) și apoi formezi 1-3-2. Te va identifica și Gia cu ultimele 6 cifre din CNP și apoi îți va face legătura cu un consultant Orange, care te va ajuta.

Succes!

DanielaH
Moderator

@George7, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?