la 12-01-2025 04:31 PM - editat ultima oară la 13-01-2025 08:08 AM de DanielaH
Salut. Cîteodată și tot mai des dispar icoanele de date mobile.am a55
la 12-01-2025 05:01 PM
Salut,
Poate ai o problema cu semnalul in zona.
Poți detalia la ce te referi prin dispariția icoanelor de date mobile.
Un screenshot ar ajuta.
la 12-01-2025 05:22 PM
In ce zona se intampla asta, in interior sau si in exterior si de cand? Ai incercat o restartare a telefonului si o resetare a setarilor de retea?
12-01-2025 06:41 PM - editat 12-01-2025 06:41 PM
Salut! De obicei, atunci când te deplasezi, semnalul este dinamic, în funcție de apropierea sau depărtarea de o antena de comunicații. Faptul că ai telefon nou, nu schimba asta prea mult, ci îți arată că telefonul încearcă să se conecteze la antena cea mai apropiata. Daca este 5G in zona, datele mobile ale telefonului pot fluctua, din cauza faptului că antenele 5G sunt cu o rază mai scurtă de funcționare decât cele 4G. Ceea ce poți să faci, este sa instalezi o aplicatie care măsoară viteza datelor mobile (eu am speedtest), să faci câteva teste de viteză, faci un screen shot cu rezultatele și le postezi aici, cu locația, data și ora exacte unde ai desfășurat testul. Astfel, cei de la Orange pot să își dea seama daca este ceva in neregulă la rețea.
12-01-2025 07:05 PM - editat 12-01-2025 07:05 PM
Sunt șanse mai mari ca Orange să intervină daca se va face o sesizare, însoțită de testele făcute, prin formularul de contact.
https://www.orange.ro/contact/
Bineinteles, daca este o problema in zona respectiva, însă pot fi și probleme legate de SIM sau telefon.
Daca este o problema de soft se poate:
Poti încerca mutarea sim-ului intr-un alt telefon, daca întâmpini aceeași problema poți exclude o problema legata de telefon.
Prin introducerea unui alt SIM in telefonul tau poți exclude posibilitatea unei probleme a sim-ului daca problema persista.
la 12-01-2025 07:08 PM
Salutare!
Eu de aia am renunțat în urmă cu câțiva ani la Samsung. Rămâneam de multe ori vorbind singur sau apărea și dispărea brusc semnalul. Am trecut pe chinez și nu mai am problema respectivă. Mi-a fost greu, că mă obișnuisem cu Samsung, dar am renunțat când am făcut diferența.
Fiecare alege ce dorește pe banii săi, dar cam așa stau lucrurile, din păcate. Și nu doar eu spun asta!
Baftă!
la 13-01-2025 07:48 AM
Eu am S23 ultra si pot sa-ti zic ca bat la semnal pe toti prietenii mei care au chinezarii - pe probate !
la 13-01-2025 07:51 AM
Nu te contrazic, eu știu ce am pățit și vorbesc din propria experiență.
la 13-01-2025 07:55 AM
Este o diferenta mare la SAR EU de exemplu intre A55 si S23ultra vezi link https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=12824&idPhone2=12024
la 13-01-2025 07:52 AM
Pe segmentul premium diferențele sunt mici.
Nu poți compara a55 cu s23 ultra.
Ai comparat S23 ultra cu Xiaomi 13 Ultra?
la 13-01-2025 08:00 AM
cu 13 ultra nu - dar cu alte modele chinezesti da am facut teste - din pacate pe gsmarena nu au SAR declarat cei de la xiaomi
la 13-01-2025 09:40 AM
Pentru cei "anti Samsung": să încercăm să vedem care este de fapt problema. Topicul a deviat într-o direcție fără legătură cu problema. Eu de exemplu la o primă citire înțeleg că "dispare" pictograma din meniul Androidului. Deci o clarificare ajută la elucidare.
13-01-2025 09:47 AM - editat 13-01-2025 09:51 AM
Sper că nu te referi la mine prin "anti Samsung".
Daca vei citi mai jos vei afla că am pus aceași întrebare ca și tine.
Atunci când comparam anumite telefoane trebuie sa fim obiectivi și să comparăm telefoane care se încadrează în aceeași clasă.
la 13-01-2025 09:50 AM
Mihai, ideea era de a căuta soluția, nu problema. Nu am nominalizat pe nimeni.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor