anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Samsung galaxy a55 - dispar icoanele de date mobile

Andras1004
Vizitator

Salut. Cîteodată și tot mai des dispar icoanele de date mobile.am a55

13 Răspunsuri 13

MihaiC99
Explorator

Salut,

Poate ai o problema cu semnalul in zona.

Poți detalia la ce te referi prin dispariția icoanelor de date mobile.

Un screenshot ar ajuta.

delfinas
#StarMember

In ce zona se intampla asta, in interior sau si in exterior si de cand? Ai incercat o restartare a telefonului si o resetare a setarilor de retea?

teacher_
#StarMember

Salut! De obicei, atunci când te deplasezi, semnalul este dinamic, în funcție de apropierea sau depărtarea de o antena de comunicații. Faptul că ai telefon nou, nu schimba asta prea mult, ci îți arată că telefonul încearcă să se conecteze la antena cea mai apropiata. Daca este 5G in zona, datele mobile ale telefonului pot fluctua, din cauza faptului că antenele 5G sunt cu o rază mai scurtă de funcționare decât cele 4G.  Ceea ce poți să faci, este sa instalezi o aplicatie care măsoară viteza datelor mobile (eu am speedtest), să faci câteva teste de viteză, faci un screen shot cu rezultatele și le postezi aici, cu locația, data și ora exacte unde ai desfășurat testul. Astfel, cei de la Orange pot să își dea seama daca este ceva in neregulă la rețea.

Sunt șanse mai mari ca Orange să intervină daca se va face o sesizare, însoțită de testele făcute, prin formularul de contact.

https://www.orange.ro/contact/ 

Bineinteles, daca este o problema in zona respectiva, însă pot fi și probleme legate de SIM sau telefon.

Daca este o problema de soft se poate:

  • Verifica daca telefonul este updatat la zi
  • Realiza o resetare a setarilor de rețea
  • Realiza o resetare la setările din fabrică (este recomandat un backup a datelor).

Poti încerca mutarea sim-ului intr-un alt telefon, daca întâmpini aceeași problema poți exclude o problema legata de telefon.

Prin introducerea unui alt SIM in telefonul tau poți exclude posibilitatea unei probleme a sim-ului daca problema persista.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Eu de aia am renunțat în urmă cu câțiva ani la Samsung. Rămâneam de multe ori vorbind singur sau apărea și dispărea brusc semnalul. Am trecut pe chinez și nu mai am problema respectivă. Mi-a fost greu, că mă obișnuisem cu Samsung, dar am renunțat când am făcut diferența.

Fiecare alege ce dorește pe banii săi, dar cam așa stau lucrurile, din păcate. Și nu doar eu spun asta!

Baftă!

Eu am S23 ultra si pot sa-ti zic ca bat la semnal pe toti prietenii mei care au chinezarii - pe probate ! 

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Nu te contrazic, eu știu ce am pățit și vorbesc din propria experiență.

Este o diferenta mare la SAR EU de exemplu  intre A55 si S23ultra  vezi link https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=12824&idPhone2=12024

Pe segmentul premium diferențele sunt mici.

Nu poți compara a55 cu s23 ultra.

Ai comparat S23 ultra cu Xiaomi 13 Ultra?

cu 13 ultra nu  - dar cu alte modele chinezesti da am facut teste - din pacate pe gsmarena nu au SAR  declarat cei de la xiaomi 

FLo1
#StarMember

Pentru cei "anti Samsung": să încercăm să vedem care este de fapt problema. Topicul a deviat într-o direcție fără legătură cu problema. Eu de exemplu la o primă citire înțeleg că "dispare" pictograma din meniul Androidului. Deci o clarificare ajută la elucidare. 

Sper că nu te referi la mine prin "anti Samsung".

Daca vei citi mai jos vei afla că am pus aceași întrebare ca și tine.

Atunci când comparam anumite telefoane trebuie sa fie obiectivi și să comparăm telefoane care se încadrează în aceeași clasă.

Mihai, ideea era de a căuta soluția, nu problema. Nu am nominalizat pe nimeni.