la 19-10-2022 05:06 PM - editat ultima oară la 19-10-2022 05:35 PM de DanielaH
Notificările prin SMS ar trebui sa fie o optiune oricărui abonat la servicii de telecomunicații.
De aceea plătim abonament, iar restul rețelelor sociale sau pe unde e fiecare înscris sunt gratuite.
In cazul de fata notificările prin SMS din Comunitatea Orange ar trebui sa fie o optiune mai ales în participarea la discuții.
la 20-10-2022 10:30 AM
Salut Bumbi,
Comunitatea nu are un feature de notificare prin SMS. Pur si simplu nu e implementat. Iar o implementare de genul asta ar insemna colectarea sau/si folosirea unor noi date personale. De asemenea, nu are legatura cu serviciile pe care le platesti. Accesul in Comunitate nu e un serviciu inclus in abonament. Internetul este un serviciu inclus in abonament. La fel si minutele si SMS-urile.
Deci, cu toate ca poate ar fi util pentru anumiti useri, eu unul sunt foarte multumit de sistemul actual de notificari. 🙂
19-10-2022 05:17 PM - editat 19-10-2022 05:18 PM
Salutare!
Primești notificare pe email, dacă ai activat această opțiune. Nu știu și nu cred că e utilă și prin SMS! Pentru mine, nu ar fi!
Nu înțeleg la ce te referi exact! Cred că poți oricând participa la discuții!
la 19-10-2022 05:26 PM
Eu pun mai mare preț pe serviciile pe care le plătesc decât restul gratuităților care par mă degrabă servicii fictive.
De aceea plătesc unele servicii.
la 19-10-2022 05:41 PM
Eu am renunțat și la notificarea pe mail, pe sms, cred că aș bloca nr. dacă mi s-ar trimite non stop notificări.
la 19-10-2022 05:45 PM
Cred că ar bipăi continuu!
la 20-10-2022 10:30 AM
Salut Bumbi,
Comunitatea nu are un feature de notificare prin SMS. Pur si simplu nu e implementat. Iar o implementare de genul asta ar insemna colectarea sau/si folosirea unor noi date personale. De asemenea, nu are legatura cu serviciile pe care le platesti. Accesul in Comunitate nu e un serviciu inclus in abonament. Internetul este un serviciu inclus in abonament. La fel si minutele si SMS-urile.
Deci, cu toate ca poate ar fi util pentru anumiti useri, eu unul sunt foarte multumit de sistemul actual de notificari. 🙂
la 20-10-2022 12:39 PM
Aici mă împotmolesc.
La serviciile pe care le plătesc am mici/mari beneficii sau facilități.
Restul gratuităților nu-mi oferă nimic, plus, pentru a ajunge la gratuități trebuie să-mi cumpăr telefon care costă, am nevoie de acces la internet care costă, curentul folosit pe o luna de facturare costă, mai o reparație care costă, daca am scăpat telefonul din întîmplare nu mă susține comunitatea ( nici una).
La final, diferența dintre serviciile plătite și cele oferite gratuit care este?
Plătești să susții comunități gratuite in mod gratuit.
Și nu se merita sa îmbunătățești serviciile gratuite in defavoarea celor pentru care plătești.
la 20-10-2022 01:10 PM
Inteleg ce spui, dar tu nu platesti ca sa sustii Comunitatea Orange. Platesti pentru (in cazul asta) internet. Asa poti sa spui ca platesti pentru a sustine Google-ul, sau Facebook-ul, sau orice alta platforma accesezi. Si nu e chiar asa.
In primul rand, nu te obliga nimeni sa folosesti acele platforme. In al doilea rand, monetizarea acelor platforme nu se face pe factura ta de internet. Majoritatea site-urilor folosesc reclame pentru monetizare. Foarte putine isi permit sa sustina un site/servere fara reclame si fara o subscriere lunara, pentru ca, asa cum pe tine te costa telefonul si factura de servicii, pe ei ii costa hosting-ul, mentenanta pe servere si tot asa.
Si daca iti scapi telefonul, de exemplu, o comunitate de genul asta ar putea sa te ajute cu o idee, un sfat, cum ai putea sa-l repari mai eficient, incotro sa te indrepti, sau de unde sa-ti cumperi piese mai ieftine. Adica...nu e chiar degeaba.
Nu e o cumparatura pe care o faci, si te astepti sa primesti ceva in loc. Nu e o asigurare auto, la care platesti ca sa beneficiezi la un moment dat de servicii. Cei care posteaza aici o fac benevol. Nici pe ei nu-i plateste nimeni. E o platforma dedicata unui schimb de experienta, de idei, din care poti invata, sau de care te poti folosi cand ai nevoie.
la 20-10-2022 10:43 AM
Salut @Bumbi!
Așa cum spune și arsradu, nu este posibilă notificarea prin SMS. Platforma "nu știe" numerele de telefon ale membrilor, singura informație pe care o are în spate este adresa de e-mail a contului My Orange cu care v-ați înregistrat în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor