anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce părere aveți despre meniul “Detalii card de credit”?

DanielaH
Moderator

Salut!

 

Colegii de la Orange Money au din nou nevoie de ajutorul nostru. De data aceasta își doresc să remodeleze zona cu informații a cardului de credit astfel încât să fie și mai ușor de accesat și vizualizat.

 

Acum, informațiile referitoare la cardul de credit se regăsesc în aplicație în ecranul “Detalii card de credit” unde sunt detalii despre limita de credit acordată, suma utilizată, suma disponibilă, suma minimă de plata și data scadentă. 

 

Ne-am bucura să știm care este părerea voastră despre acest meniu și dacă aveți sugestii de îmbunătățire. Deși întrebarea este una deschisă, venim în ajutor cu câteva întrebări punctuale: 

  • Ați întâmpinat vreodată dificultăți în a înțelege informațiile expuse în meniul “Detalii card de credit”?
  • Care considerați că este cea mai utilă informație din acest meniu?
  • Ce alte informații ați mai dori să fie adaugate în acest meniu?

 

Așteptăm părerea voastră în secțiunea de comentarii.

 

Mulțumim.

11 Răspunsuri 11

Vio73
Campion certificat
Salutare! Nu am un card de credit, ci unul de debit, dar îl recomand cu încredere pentru cine nu are un card de credit. Eu sunt foarte mulțumit de cel de debit și nu vad de ce nu ar fi foarte ok și cel de credit.

Pololica
Senior certificat
Daca aplicatia va avea ceva modificari, as recomanda si suport oficial pentru HMS (Huawei Mobile Services). E singura aplicatie Orange (folosita de mine) care nu este oficial in AppGallery. Revenind la meniuri (la fel ca Vio73, nu am card de credit): meniul disponibil mi se pare destul de ok si intuitiv. Nu vad ce as schimba.

arsradu
Specialist certificat
Buna, Daniela! Daca vorbim doar de acea pagina, mie personal imi sunt clare informatiile de acolo. Nu am avut dificultati de niciun fel. Cat despre informatiile afisate, pot sa zic ca: 1. ar fi super util sa se afiseze rata integrala de plata pentru luna respectiva. Se afiseaza minimul de plata, si ala undeva ascuns. Nu ma intereseaza minimul de plata. In schimb ma intereseaza foarte mult rata integrala. Deci, daca s-ar putea adauga, eventual la vedere, ar fi excelent. Ca design, ma gandesc la ceva similar cu plata facturilor din My Orange. Iti afiseaza totalul de plata al facturii pe luna respectiva, nu minimul de plata. Si e cat se poate de vizibil. La fel mi-ar placea sa vad si aici. 2. in ordinea utilitatii (cel putin pentru mine), am folosit pe primul loc sectiunea Plan de Rate (pentru esalonari, verificari numar de rate, etc), urmat indeaproape de sectiunea Rambursare, dupa care, mai putin util pentru mine, (pentru ca primesc deja extrasul de cont pe mail, in fiecare luna, deci nu folosesc foarte des sectiunea asta), Extras de Cont. As mai avea si alte sugestii pentru aplicatie, inclusiv legate de cardul de credit, dar care nu tin neaparat de pagina respectiva. Poate fi o sub-pagina. De exemplu, la Rambursare, mi-ar prinde tare bine o optiune de Rambursare Anticipata Partiala (fara a inchide planul de rate, dar achitand 2 sau mai multe rate intr-o luna), pe fiecare plan de rate in parte, si una de Rambursare Anticipata Integrala (cu inchidere plan de rate). Momentan lucrul asta e posibil numai cu apel la relatii clienti. E bine ca se poate. Dar...intrucat intrebarea e pentru aplicatie, mi-ar placea foarte mult sa-mi pot gestiona mai bine si mai usor planurile de rate. De asemenea, tot la planurile de rate, ar fi foarte util de adaugat suma de plata ramasa pana la acoperirea integrala a acelei cumparaturi. Pentru ca nu poti pur si simplu sa inmultesti numarul de rate ramase cu valoarea ratei lunare. 🙂 Pot sa intru in detalii daca e nevoie, dar cred ca deviem de la subiect. Deci...sugestii ar fi. Dar daca doar pagina asta se va modifica de data asta, le pastrez pentru alta ocazie. 🙂

svetalex
Senior certificat
@DanielaH Eu nu am card de credit de la OM, dar dacă ai o captură de ecran, îmi pot spune și eu părerea 🙂

arsradu
Specialist certificat
@Svetalex, here you go. :) @Daniela, daca vrei, sa poate folosi poza in postarea initiala. Poate ajuta.

teacher_
Specialist certificat
@arsradu, și la Banca Transilvania tot suma minima de plată o arată. Suma de plata trebuie sa o calculez eu, adunând cam tot ce am cumpărat în luna respectiva cu acel card... Nici eu nu sunt de acord așa, as prefera sa mi se spună exact suma de plata lunară. Uitandu-ma peste meniu, este rezonabil, relativ ușor de utilizat. Nu știu în ce măsură exista linkuri către plati utilități sau daca se pot trimite bani către alți utilizatori de card de credit Orange Money.

arsradu
Specialist certificat
Si la BT iti afiseaza suma de plata integrala, cel putin mie imi afisa (acum nu mai afiseaza, ca sunt cu contul la zi, nu mai am rate la ei), cu cardul Star Forte de la Mastercard, in aplicatia BT Pay. N-am inteles niciodata de ce BT-ul are o aplicatie pentru carduri (BT Pay) si una pentru conturi (Neo BT). Nu inteleg de ce sunt separate. Nu e ca si cand clientii care au cont la BT nu sunt interesati si de carduri, sau cei care au carduri nu sunt interesati si de conturi. Nu am inteles niciodata de ce sunt separate. Plus ca, BT Pay nu functioneaza decat pe un singur telefon, pe cand Neo functioneaza fara probleme pe mai multe telefoane simultan. La ING afiseaza de asemenea, rata integrala de plata. Si minimul de plata (nu stiu cine ar fi interesat de informatia asta, eu personal nu sunt) dar si totalul de plata (rata integrala) pentru luna respectiva. Ceea ce este ceea ce vreau sa stiu cand fac plata. Doamne ajuta sa se implementeze si la Orange Money. 🙂

FLo1
Campion certificat
Dragilor, să le analizăm pe cele descrise: @teacher: BTPay îți arată exact ce trebuie, inclusiv rest de plată în cazul în care nu plătești totalul care ar trebui pe luna în curs, ba chiar și cu dată și chiar totalul rambursat în cazul în care rambursezi mai mult decât era necesar pentru luna anterioară. Binaînțeles, totul în culori avertizoare: ROȘU (dacă mai ai de acoperit din suma de rambursat/plată), respectiv VERDE (dacă ai acoperit suma de plată sau mai mult). Mai exact aproape ceva în genul graficului de plată la factura Orange. @radu: Mai întâi clarificare: BTPay este aplicația de plăți și gestionare carduri care necesită în primul rând un card. Este asociată cu telefonul pe care o instalezi și nu poate fi clonată (cum ai observat) pentru că ar însemna să-ți clonezi cardurile, ceea ce nu se aplică probabil și din motiv de security. Mai mult, dacă nu îți păstrezi activ sistemul de securitate de pe telefon (amprenta, cod, simbol), atunci BTPay-ul nu ți se mai asociază cu cardul. Ce înseamnă asta? Înseamnă că la plăți online vei avea nevoie de parola statică + un cod pe SMS (în locul unei simple validări pe telefon, în BTPay). Revenind, NeoBT este ceea ce face OrangeMoney cu produsele sale financiare: Gestionează TOATE produsele BT (versiunea nouă la BT24), și este contracost, nu gratuită ca BTPay. La fel și la ING: Home Bank vs ING Pay. Analizând imaginea aplicației prezentată de tine: - ar putea ca ”limita acordată” să fie o simplă remarcă, nu un grafic. Acel grafic cu plăcinta respectivă ar putea să cuprindă ”limita disponibilă” (pe de-o parte), și (în locul sumei utilizate) ar putea fi menționată cu dată suma totală de rambursat și doar ca mențiune ”suma minimă de plată” până la data zz.ll.aa. Dacă se decide ca „data de rambursat” să rămână în partea de jos (cum este acum), atunci cu atât mai bine: graficul nu va fi atât de încărcat. - Pentru mine, modul cum arată BTPay-ul poate fi un punct de plecare. La screen-ul arătat de @Radu am comentat ce ar fi de modificat. Util ar fi de prezentat de către Orange a 2-3 variante, iar utilizatorii să decidă elementele necesare, suplimentare sau redundante.

arsradu
Specialist certificat
Nu vreau sa clonez cardurile. :)) Vreau sa accesez cardurile, intrucat userul e acelasi (eu), de pe mai multe dispozitive. Am doua telefoane. Daca pe unul il uit acasa, nu pot sa fac plati, nu? De ce?! E ca si cand ai zice ca Google Pay ar trebui sa functioneze doar pe un singur telefon, pentru ca "security". Nu. Asigura-te ca userul e acelasi, ca el e detinatorul de drept al acelor carduri, si da-i voie sa-si faca fetch la carduri de oriunde. De ce trebuie sa fie legata de un singur telefon, sau de un anumit telefon? NeoBT este intr-adevar o aplicatie paid. Dar sincer as prefera varianta ING, in care ai costuri 0 daca ai salariul la ei, si sa am totul intr-o singura aplicatie, decat haosul asta. Eu, ca user nou, nu stiu ce face fiecare aplicatie. Nu stiu ca Neo e doar pentru conturi si BT Pay e doar pentru carduri. Si as prefera sa nu trebuiasca sa-mi umplu telefonul cu aplicatii BT. Vreau o singura aplicatie care sa le aiba pe ambele. Sunt conturile si cardurile mele pana la urma. E ca si cand ai zice ca daca vrei informatii despre lucrurile din casa ta, trebuie sa te duci la vecinu'. Nu vreau sa ma duc la vecinu'. Vreau sa le am pe toate intr-un singur loc, la mine acasa. Si cu atat mai mult cu cat aplicatia NeoBT este contra cost, ma astept sa fie mai completa. Asa cum imi pot accesa conturile prin NeoBT, de oriunde, si nu-mi dublez conturile cu fiecare aplicatie instalata, tot asa sa pot sa accesez si cardurile prin NeoBT. Nu vad nicio problema de securitate atata timp cat oricum trebuie sa te autentifici intai, ca sa-ti ia automat cardurile pentru contul tau. Si pana la urma, de ce nu se face cu username si password si acolo, si cu asta basta? De asemenea, Homebank si ING Pay nu sunt aplicatii separate. ING Pay e un serviciu inclus in Homebank, la care ai acces in acelasi fel in care ai acces si la Homebank. Nu e alt cont, alta metoda de autentificare si mai stiu eu ce nazdravanii. E o singura aplicatie, cu tot ce ai nevoie inclus in ea. BT Pay nu e un serviciu inclus in NeoBT. E o aplicatie separata. Se acceseaza diferit si aparent e legata de un singur telefon. Pentru ca motive. M-as fi bucurat daca era un serviciu inclus in NeoBT, dar nu e. Ca sa fac o analogie cu Orange Money, e ca si cand ai face o aplicatie "Cardurile Mele", in care ai doar cardurile Orange Money, dar nu si conturile. Iar in Orange Money, ai acces doar la conturi, dar nu si la carduri. De ce ai vrea asa ceva?

FLo1
Campion certificat
Radu, întrucât topicul e despre OM (nu despre BT), clarific pe scurt: NeoBT nu face tranzacții cu NFC. În schimb, legat de ”security”: un transfer pe IBAN presupune o identitate REALĂ în spate. O plată cu NFC-ul poate fi și un FAKE, adică oricine cu aces la cardurile respective prin aplicație poate să facă plata fără să știe nimeni cine a făcut plata de fapt.

RafaHelper
Maestru
Nu folosesc cardul de credit, de altfel m-ar ajuta o opțiune sa ascund reclamele sau meniul definitiv pentru cardul de credit.