la 19-10-2022 08:02 PM - editat ultima oară la 20-10-2022 09:03 AM de DanielaH
Buna seara,
Am ajutat-o pe bunica mea sa aplice pentru un card de credit Orange Money deoarece vrea sa beneficieze de acele 12 rate fără dobânda.
A fost aprobată, însă, după ce a acceptat oferta - cardul nu i s-a emis, și în consecință acesta nu apare în cont.
De asemena, la meniul Solicita card de credit apare "Te rugam sa aștepți câteva minute" de aproximativ 3 ore.
S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
la 19-10-2022 09:29 PM
Salutare!
Poate e vreo eroare, ceva! Poți să le scrii pe Chat Djingo sau să suni mâine, după ora 8.00 la 300 ( 0374300300, din orice rețea), pentru a primi ajutor specializat.
Succes!
la 20-10-2022 10:36 AM
Personal n-am intampinat problema asta. Dar...la o prima vedere, as zice ca cel mai probabil inca nu s-au finalizat toate lucrurile pe partea de server.
Cum zicea si Vio, da un telefon la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea) si vezi daca poti sa primesti un status actualizat.
la 21-10-2022 10:07 AM
@seblegit, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu cardul?
la 21-10-2022 10:28 AM
A luat legătura, nu s-a rezolvat nimic. S-a deschis o sesizare și cam atât.