Eu cred ca aceasta Comunitate a fost creata sa ne putem ajuta unii pe alții. Daca noi reușim aici sa ne ajutam, nu mai apelam la personalul orange fie serviciul clienți fie in magazin, pentru orice lucru. Cred ca este benefica pentru ambele părți, si pentru ei ca și companie si pentru noi clienții așa ca daca ai răspunsul la o întrebare nu ezita sa raspunzi.
( cel mai mare plus al comunității este ca aici găsești răspuns la orice ora, daca cauți)
Salutare!
Eu cred că tocmai acesta este scopul Comunității de a crea dezbateri și de a scoate în evidență multe dintre situațiile mai neplăcute și chiar de a mai degreva, în mare parte Serviciul Clienți.
Cred că mulți rezolvă sau găsesc soluții la problemele lor prin răspunsurile date de alți membri ai Comunității și astfel nu mai apelează la Orange, în mod direct.
Da, Comunitatea e creata, in primul rand, pt a gasi raspunsuri si ajutor din partea altor utilizatori Orange si nu numai. Oricine poate fi de ajutor datorita experientei proprii.
Apoi, unele probleme si sugestii expuse aici, care tin de reteaua Orange, pot ajuta la imbunatatirea serviciilor oferite.
Din cate am vazut ca destul de multe discutii pe probleme tehnice apărute in intrebarile catre comunitate au fost transmise catre departamentul tehnic. Plus Unele s-au rezolvat prin sfaturile altor utilizatori. Asa ca mai ales ptr prepay care au un numar redus de convorbiri cu relatiile clienti cred ca sunt utile.. uite chiar la intrebarea ta au fost destule raspunsuri variate, de unde iti poti face o idee. Ne mai auzim!
Salut! Eu consider că această comunitate este in alcătuită din persoane care chiar doresc sa ajute. Aceste dezbateri, după cum le numești, au rostul lor, iar daca la finalul lor cineva este ajutat, cu atât mai bine. Din ciclul Tell your friends!