anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Triplare puncte Thank You în magazinul online

MihaelaA
Ex Community Manager

Salut tuturor!

Știați că punctele Thank You valorează acum de 3 ori mai mult, în magazinul online? Triplarea lor se acordă doar la achiziția unui telefon (inclusiv în rate pe factură), împreună cu prelungirea unui abonament pentru 24 de luni.

Campania se desfășoară exclusiv în magazinul online, în perioada 3 decembrie 2019 – 16 martie 2020 (LAST EDIT prelungire perioada 24 martie - 2 septembrie 2020), în limita stocului disponibil (https://www.orange.ro/oferte-speciale/).

 

Ce părere aveți? Veți profita de această ofertă?

 

Update 28.10.2020: oferta cu triplarea punctelor Thank You a revenit și se acordă doar la cumpărarea unui telefon, inclusiv dacă este achiziționat în rate pe factura Orange, împreună cu prelungirea unui abonament pentru 24 de luni. 

84 Răspunsuri 84

Mădălin
Cunoscător certificat
E vorba de vreo 1000 puncte

FaraUnID
Campion certificat
De la tine 1000, de la altul 500, de la altul 400, mai prostesc niste pensionari din rular sa incheie un contract TV, mai suna pe cate unu' spunand-ui ca primeste o tableta gratis pe motiv ca este client fidel, doar ca tableta vine la pachet cu un contract de date pentru 24 luni si ca dintr-o eroare umana au uitat sa mentioneza acest aspect, sau [completati voi aici ...]. Cum altfel ai vrea sa rapoteze profit, care profit sa paraseasca Romania prin tot felul de inginerii finaciare.

Vio73
#StarMember
@Mădălin, fă o sesizare scrisă, pentru că așa va fi nevoie de o analiză mai atentă.

Ascary
Campion certificat
Nu e nevoie de "inginerii financiare" ca profitul sa ajunga in Franta. E normal sa ajunga acolo atata timp cat Orange nu e companie romaneasca. Dar,nah din punctul de vedere al dacului autohton toti banii ar trebui sa ramana in Dacia.

FaraUnID
Campion certificat
Sau: chat Djingo, apel serviciul clienti, tichet asistenta din cont sau eContact.

Vio73
#StarMember
@Ascary, e normal să ajungă o parte și acolo. Oricum, ei investesc destul de mult mult și în rețea și sunt singurii care au un program de fidelizare de genul acesta. Că mai apar și probleme, asta e o certitudine!

Mădălin
Cunoscător certificat
Nu am avut deloc timp sa fac o sesizare in acest sens fiindcă am fost prea ocupat.abia luni sper sa reușesc să le fac o sesizare online sa vedem ce sa întâmplat.Oricum , un amic ce lucrează în shop , a spus că vor reapărea la următoarea plata a facturii. Sunt sigur că vor răspunde pozitiv la întrebarea mea ...

Vio73
#StarMember
Cu punctele thank you am mai avut și eu unele neplăceri, în sensul că nu mi se actualizează mereu la timp, dar după ceva vreme, apar în cont. Eu zic să le scrii măcar un mesaj din My Orange!

Mădălin
Cunoscător certificat
Sa îmi strângeți pumnii , sa vedem daca Orange le pune înapoi fara sa aștept emiterea unei noi facturi...cu toate că nu intenționez să cumpăr ceva fiindcă momentan nu am posibilitatea de a beneficia de fidelizare.Apoi momentan nu îmi permit să ofer o diferență considerabilă pentru telefonul care îmi place iar în al treilea rând nici nu prea am nevoie fiindcă nu folosesc telefoanele pe care le am la nimic special ( a51 , X6 pro , X7 pro ) . Doar mail , social media , YouTube , ceva poze fara pretenții , diverse conturi online, printări prin wifi direct.

Mădălin
Cunoscător certificat
După cum am spus am cerut și opinia unor operatori și am primit un răspuns sec...sau demisec .

DanielaH
Moderator
@Mădălin, într-adevăr, în momentul de față, există clienți carora li se afișează eronat punctele OTY în My Orange. Situația este în atenția departamentului nostru tehnic și va fi remediată. Mulțumim pentru înțelegere.

FaraUnID
Campion certificat
Clasicul raspuns in limbaj de esenta tare cu mentiunea ca a fost omisa formularea "in cel mai scurt timp posibil"

DanielaH
Moderator

Update: campania a fost prelungită până în data de 31 august și se acordă doar la achiziția unui telefon, inclusiv dacă este achiziționat în rate pe factura Orange, împreună cu prelungirea unui abonament pentru 24 de luni.

Vio73
#StarMember
Asta arată că Orange chiar vine în sprijinul celor care doresc să facă achiziții în această perioadă de criză! Mulțumim!

DanielaH
Moderator
Beneficiul de triplare a punctelor thank you în magazinul online a fost prelungit până pe data de 2 septembrie inclusiv.