15-03-2025 03:01 PM - editat 18-03-2025 10:35 PM
In my Orange la accesare secțiunii Pinata Party (fereastra ce oferă posibilitatea vizualizării acțiunilor disponibile) apar următoarele erori.
Mai întâmpină cineva aceste erori?
la 17-03-2025 08:59 PM
Aceeași situatie o am si eu
la 17-03-2025 09:27 PM
la 17-03-2025 09:29 PM
la 18-03-2025 04:59 PM
Exact așa e și la mine!
la 18-03-2025 10:19 AM
De o săptămână același mesaj !? Chiar nu se poate rezolva , am văzut că au sesizat și alți utilizatori !
la 18-03-2025 10:23 AM
Din păcate nu cred că vor rezolva.
Campania se încheie mâine la ora 14:00.
Va fi o rezolvare prin nerezolvare (problema fiind remediată la resetarea campaniei).
Ar trebui să faceți sesizare prin chat și să cereți alocarea premiilor ce nu pot fi atribuite sau macar o compensare pentru acestea.
Ar trebui prelungita perioada de desfășurare a campaniei (așa ar fi normal).
la 18-03-2025 12:30 PM
Salutare draga comunitate, am o întrebare legata de premiile de la Pinata,am avut peste 1500 de pct acumulate la 1000 de pct ai ca premiu 30 de zile de internet nelimitat, numai ca după ce am ales nr îmi spune ca a apărut o eroare,reveniți mai târziu,pct su fost luate,ce pot face în acest caz,doresc sa revendic premiul către acel nr dar indiferent de momentul revenirii,msj este acelas,ce pot face în acest caz,ce ma sfătuiți?
Va mulțumesc, și o zi frumoasa tuturor!🤗
la 18-03-2025 12:38 PM
așa-i de câteva zile... au pierdut controlul cei de la Orange...
la 18-03-2025 05:02 PM
I -au făcut ciur hackerii pentru a doua oară zilele astea...Mă gândesc serios daca sa mai continui cu ei!
la 18-03-2025 06:07 PM
Eu am primit raspuns ca doar unii clienti YOXO. Am si un numar YOXO pe care-l foloseste mama mea si am primit mail doar pt acesta ca datele mele au fost "furate" de hacker, dar am prieteni care au primit mail ca datele lor nu au fost "furate".
Oricum de ceva timp primesc f.multe SPAM-uri si nu cred ca e o concidenta ca pana acum vreo luna nu primeam nici un SPAM.
Oricum asta e concluzia: atat serviciile tale din reteaua Orange, cat si aplicatia YOXO sunt securizate si nu au fost afectate de aceasta situatie.
la 18-03-2025 09:31 PM
Se pare că problema a fost rezolvată.
Totul funcționează normal acum.
Cam târziu, însă suntem recunoscători!👍
la 18-03-2025 10:06 PM
Da. Confirm ca s-a rezolvat.
Niciodată nu e prea târziu. Am activat premiul ca până maine la pranz era valabil. Deci nu e tarziu. Baftă!
la 18-03-2025 10:12 PM
Mie tot ada imi apare ca nu am nici un numar eligibil , deci am bonusul dar nu il pot aloca pe un nr de telefon
la 18-03-2025 10:13 PM
Mie tot asa imi apare ca nu am nici un numar eligibil , deci am bonusul dar nu il pot aloca pe un nr de telefon
la 18-03-2025 10:14 PM
Mie tot asa imi apare ca nu am nici un numar eligibil , deci am bonusul dar nu il pot aloca pe un nr de telefon
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor