anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare în secțiunea Pinata Party (nu se pot vizualiza acțiunile disponibile)

MihaiC99
Campion

In my Orange la accesare secțiunii Pinata Party (fereastra ce oferă posibilitatea vizualizării acțiunilor disponibile) apar următoarele erori.

Screenshot_2025-03-15-14-29-15-496_com.orange.contultauorange-edit.jpgScreenshot_2025-03-15-14-29-05-110_com.orange.contultauorange-edit.jpg

Mai întâmpină cineva aceste erori?

45 Răspunsuri 45

MagAlin
Junior entuziast

Aceeași situatie o am si eu 

Romeo3210
Junior entuziast

 Nici la mine nu mai afișează. Mai mult decât atât când încerc să activez un premiu imi zice ca nu am nici un nr eligibil. Sper sa rezolve până miercuri ca altfel am muncit degeaba sa sparg pinate

Si inca un screenshot 

Exact așa e și la mine!

florintan
Începător

Screenshot_20250318_094733_My Orange.jpg

 De o săptămână același mesaj !? Chiar nu se poate rezolva , am văzut că au sesizat și alți utilizatori !

 

Din păcate nu cred că vor rezolva.

Campania se încheie mâine la ora 14:00.

Va fi o rezolvare prin nerezolvare (problema fiind remediată la resetarea campaniei).

Ar trebui să faceți sesizare prin chat și să cereți alocarea premiilor ce nu pot fi atribuite sau macar o compensare pentru acestea.

Ar trebui prelungita perioada de desfășurare a campaniei (așa ar fi normal).

NITA_LILIANA
Junior

Salutare draga comunitate, am o întrebare legata de premiile de la Pinata,am avut peste 1500 de pct acumulate la 1000 de pct ai ca premiu 30 de zile de internet nelimitat, numai ca după ce am ales nr îmi spune ca a apărut o eroare,reveniți mai târziu,pct su fost luate,ce pot face în acest caz,doresc sa revendic premiul către acel nr dar indiferent de momentul revenirii,msj este acelas,ce pot face în acest caz,ce ma sfătuiți?

Va mulțumesc, și o zi frumoasa tuturor!🤗

așa-i de câteva zile... au pierdut controlul cei de la Orange...

I -au făcut ciur hackerii pentru a doua oară zilele astea...Mă gândesc serios daca sa  mai continui cu ei!

Eu am primit raspuns ca doar unii clienti YOXO. Am si un numar YOXO pe care-l foloseste mama mea si am primit mail doar pt acesta ca datele mele au fost "furate" de hacker, dar am prieteni care au primit mail ca datele lor nu au fost "furate".

Oricum de ceva timp primesc f.multe SPAM-uri si nu cred ca e o concidenta ca pana acum vreo luna nu primeam nici un SPAM.

Oricum asta e concluzia:  atat serviciile tale din reteaua Orange, cat si aplicatia YOXO sunt securizate si nu au fost afectate de aceasta situatie.

MihaiC99
Campion

Se pare că problema a fost rezolvată.

Totul funcționează normal acum.

Cam târziu, însă suntem recunoscători!👍

Da. Confirm ca s-a rezolvat. 
Niciodată nu e prea târziu. Am activat premiul ca până maine la pranz era valabil. Deci nu e tarziu. Baftă!

MagAlin
Junior entuziast

Mie tot ada imi apare ca nu am nici un numar eligibil , deci am bonusul dar nu il pot aloca pe un nr de telefon 

MagAlin
Junior entuziast

Mie tot asa imi apare ca nu am nici un numar eligibil , deci am bonusul dar nu il pot aloca pe un nr de telefon 

MagAlin
Junior entuziast

Mie tot asa imi apare ca nu am nici un numar eligibil , deci am bonusul dar nu il pot aloca pe un nr de telefon