17-03-2023 01:41 PM - editat 17-03-2023 06:04 PM
Ma bucur ca insfarsit Orange mai face ceva si pentru abonatii OROC. Era si cazul.
Am fost sunat de cei de la ofertari, acum am abonament love ORO pentru care platesc intre 80 si 90 de lei pe luna, am si doua numere OROC pentru care platesc 6€ pe luna pentru fiecare. Fibra tocmai s-a pus pe strada mea, deci mi s-a oferit o schimbare de abonament pentru pachetul Love, deci voi trece de la satelit la fibra, la 20 de lei pe luna (inca am ceva nedumeriri ca aceasta va fii cu adevarat suma de plata, dar treaca mearga). In plus, numerele OROC vor fii portate in ORO, lucru ce imi va aduce servicii pe o singura factura, plus 2€ reducere la unul dintre abonamente.
Suna parca incredibil, dar nu e, am sunat la 300 si informatiile sunt corecte. Parca nu-mi vine sa cred😂. Astept un draft de contract pe email, sunt foarte curios sa-l studiez.
la 18-03-2023 05:59 PM
Nu era vorba despre tine, eu vorbesc de unele persoane care vorbeam eu cu ele.
18-03-2023 06:07 PM - editat 18-03-2023 06:08 PM
Ok😊
Oricum, poate accept oferta....mai vad. N-am multe de pierdut, in afara de cateva canale, eventual. Cei din Djingo spun ca fibra e proprie orange, atunci cred ca asa o fii. Revin cu un udpate cand vad ce-am rezolvat. Nedumerirea cea mai mare e legata de actualele servicii prin satelit, ma tem sa nu le platesc si pe acestea si pe cele prin fibra. Sper ca daca se face schimbare de abonament, scap de ele fara costuri.
la 18-03-2023 06:22 PM
Dacă are canalele Discovery, e fibra proprie, altfel, nu e.
Baftă multă!
la 18-03-2023 06:29 PM
Daca telefonic ai fost de acord cu oferta, nu mai e nevoie sa semnezi vreun document. Actele vor fi trimise pe email și din aplicatia My Orange poți să validezi oferta. Dar ai termen 14 zile sa anulezi oferta propusa, apoi ea intră în vigoare.
20-03-2023 12:53 PM - editat 20-03-2023 12:54 PM
Vine update-ul promis: am acceptat.
Pe unul din numere am Fun6 cu roaming inclus la 4€, pe celalalt am Fun8 fara roaming la 6€. Televiziunea e Premium+fibra 500 la 7€, deci in total 17€ pe luna, aprox. 80-90 de lei. Comparand cu ce platesc acum, pot spune ca am telefonia "pe gratis". Vom vedea cum se comporta internetul si ce canale am (pana la urma) in grila. Mi-e groaza de gauritul peretilor, dar...ceva pentru ceva 😞
la 20-03-2023 01:06 PM
Multumim pentru update. Iti tinem pumnii si asteptam un review de servicii si post-instalare, la 2-3 luni sa zicem.
Ca o nota generala, prima factura dupa o astfel de schimbare la mine cred ca intotdeauna a aratat fioros. Uneori erau sume mai mari (ca era factura plus prorata pe aproape o luna intreaga), alteori nu erau toate discounturile trecute (am patit-o o singura data, am luat legatura cu un consultant, mi-a venit corectie pe factura urmatoare).
la 20-03-2023 01:41 PM
Gauritul peretilor este cu dus si cu intors. In principiu, la interior se pot conecta la firele deja existente (in urma cu 8 ani, cand stateam in chirie la un prieten, am facut schimb de cablisti (intre Digi si UPC), iar cei de la UPC au conectat coaxialul existent in casa si a mers fara probleme.
la 20-03-2023 02:01 PM
La mine tot trebuie gauriti, fibra trebuie dusa de pe balcon pana in camera din celalalt capat al casei, unde am calculatorul.
la 20-03-2023 02:40 PM
Iti recomand sa te gandesti la un traseu de semnal (fir si WiFi). Poate scapi cu o singura gaura sau, daca tot gauresti, poate iti faci un traseu mai usor pentru modificari ulterioare.
la 03-04-2023 02:56 PM - editat ultima oară la 03-04-2023 03:55 PM de DanielaH
Va dau un update. Si-au dat duhul televizoarele 🤦🏻 au doar sunet, vai de el sunet, imaginea lipseste. Am sunat la 300, m-au pus sa apas pe butoane, sa le scot din priza, le-au resetat, dar pana la urma trebuie sa vina un tehnician pana la adresa.
Edit: nu stiu de ce se pune automat cel de-al doilea emoji
la 03-04-2023 03:57 PM
Îmi pare foarte rău să aud că din nou ai probleme. Te așteptăm să revii cu vești bune după ce vine tehnicianul.
Am eliminat eu cel de-al doilea emoji.
la 03-04-2023 09:28 PM
Poate seeviciile se mai defecteaza, dar asistenta e impecabila. La 300 au stat cu mine la telefon vreo 30 de minute pana am incercat sa resetez televizorul, nu s-a rezolvat, asta a fost pe la 14:30. La 15:00 a venit tehnicianul. A schimbat adaptorul de la router si s-a rezolvat in mai putin de 5 minute. Nota 10 pentru asistenta, rabdare si pentru respectul acordat clientilor.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor