anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Schimbare regulament Pinata Party Campania II

negru
Junior
Deja jocul acesta devine o bătaie de joc imensă! Nu este posibil să schimbați regulamentul cu fix o zi înainte de următoarele premii. Acum vă spun și cu ce rămân eu, după ce săptămâna trecută am pățit ce vedeți în înregistrarea de mai jos, m-am resemnat și am zis că mai încerc săptămâna aceasta. Surpriză mare, sunt necesare mult mai multe puncte pentru a câștiga iar cei care au un singur număr pe abonament câștigă puncte greu. Așa ca iată-mă pe mine, clientul fraier care stă să adune puncte și nu poate face nimic cu ele. Motiv de frustrare? Eu zic ca da. Aștept și o explicație pentru erorile de săptămâna trecută când am pierdut timpul de la fără un sfert în aplicație să primesc, de fapt, erori peste erori, în condițiile în care premiile apăreau pe stoc.
85 Răspunsuri 85

Miha_Z
#StarMember
Și eu am intrat în aplicație în jurul orei 10 și am tot dat refresh minute bune în speranța că se va actualiza stocul. Ajunsesem la ideea că vor apărea premiile tot la ora 14. Dar surpriza, la 12.30 a apărut o alta rubrica cu premiile de săptămâna asta cu noile puncte necesare revendicării. Deși mi-ar fi plăcut consola Sony nu dețineam puncte suficiente și am revendicat Soundbar-ul Samsung. Consider că ora stabilită de Orange pentru săptămâna asta a fost 12.30 și deja avem confirmare pentru 3 premii care au fost revendicate la acea oră.

Alberto01
Junior entuziast
Buna seara! Eu nu pot sa inteleg de ce va ofticati cu toții, cand sunt doar niste premii, pana la urma nu pierzi nimic, nu te pune nimeni sa le cumperi cu bani. Daca ai noroc castigi, iar daca nu, pierzi. Acestea sunt regulile jocului, cine vrea sa joace, joaca, iar cine nu, nu. Nu sunteți obligați să o faceți. Așa ca mai ușor cu dramele pe aici. Mulțumesc anticipat! Felicitări echipei Orange, chiar și cu cât pot ei. Nu trebuie să fie 837373 premii ca să vă mulțumească pe toți pentru că altfel ar da faliment. Spuneți "mersi" că macar aveți la ce spera. Dacă nu era deloc, ar fi fost mai bine?

Cassiuss
Începător
Am stat azi de la ora 10 și am urmărit premiile și vreau să spun că e nesimțire maximă,la primele ore eroare iar pe la ora 12 sau resetat premiile dar ce să vezi stoc epuizat instantaneu.

arsradu
#StarMember
Da, ar fi fost mai bine. Si iti spun si de ce. In felul asta, nu creezi un hype pe care nu-l poti duce. Daca te apuci de o treaba de genul asta: 1. asigura-te ca stii cum se face un joc de genul asta. 2. asigura-te ca te tin serverele! 3. asigura-te ca cel putin 90% dintre jucatori sunt multumiti, sau macar, daca nu castiga, ca sunt convinsi de faptul ca jocul se desfasoara corect si transparent. Te invit sa parcurgi si celelalte thread-uri legate de Pinata si ai sa vezi cata lume se plange de functionalitatea concursului astuia. Si pe buna dreptate! Nu merge! E atata de simplu. Problema nu e numarul de premii, cu toate ca evident, ar fi ajutat sa fie mai multe. Problema e mentalitatea si atitudinea cu care Orange decide sa isi trateze clientii. In special faptul ca modifica regulamentul in timpul campaniei, anunta modificarile cu foarte putin timp inainte, maresc exagerat de mult "pretul" la premiile alea, seteaza o perioada de 8 ore (WT*!!!) in care premiile ar trebui sa-si faca update, timp in care nu stiu ce se asteapta sa faca oamenii aia, si mai presus de orice, nu rezolva niste probleme elementare prezente inca de la inceputul campaniei! Eroarea aia nenorocita e tot acolo! Au schimbat textul, apoi au facut revert, acum e inapoi de unde am plecat, doar ca s-a modificat regulamentul cu totul. Da, nu te pune nimeni sa joci, dar nici nu poti sa-ti tratezi clientii ca pe ultimii sclavi. Chiar nu mi se pare ok. Si inca ceva: daca tot te apuci sa faci o treaba, fa-o ca lumea! Campania asta functioneaza in continuare la fel de pr*st, doar ca acum ai sanse si mai mici sa primesti vreun premiu. Felicitari? Pentru ce? Pentru nervii si timpul pierdut in aplicatie? Pentru timpul pierdut cu bug report-uri? Pentru un concurs facut pe graba si netestat ca lumea? Nu stiu despre tine, dar oamenii apreciaza lucrurile facute bine, nu de mantuiala.
Client Orange

nickNm
Începător
De ce ai avea sanse mai mici acum? Asa nu se mai ingramadesc zeci de mii de oameni intr-un interval de cateva sutimi de secunda, si daca e sa pierzi este pentru ca nu ai fost pe faza, ceea ce mi se pare mult mai putin frustrant.

arsradu
#StarMember
E mai putin frustrant daca n-ai nimic de facut toata ziua decat sa dai refresh la Pinata. :)) Atunci da. Altfel, as zice ca e chiar mai frustrant decat era inainte. Pentru ca nu stii CAND anume in intervalul ala de 8h, ai o sansa (si asa infima), sa prinzi un premiu. Si ziceam ca ai mai putine sanse pentru ca: 1. au marit foarte mult "pretul" (punctele necesare) pentru premii. Pana la 30 de ori mai mult. Ceea ce inseamna ca, daca vrei...trebuie sa iti faci foarte multe incarcari...ca sa ai o sansa. Si avand in vedere ca au anuntat modificarile abia ieri, ar fi inseamnat ca pana astazi, sa rupi cardul in doua cu incarcari. Ceea ce...e posibil, dar nu stiu cata lume o sa aleaga sa o faca pentru ca e un efort financiar mare intr-un timp foarte scurt. 2. din cauza acelui interval foarte mare si a faptului ca nu stii mai exact cand anume se face refresh, ai si mai multe sanse, daca decizi sa mergi pe varianta cu incarcarile, sa le faci si sa le faci degeaba, pentru ca premiile se duc la fel de repede, pentru ca sunt la fel de putine! Iar aplicatia in continuare da eroare! Deci...n-ai rezolvat problema principala cu aplicatia (erorile sunt tot acolo, si serverul pare sa fie la fel de slab), dar ceri mult mai mult pentru aceeasi calitate si acelasi premii, la fel de putine, si cumva vrei ca userul ala sa-ti stea cu ochii in telefon 8h sa te astepte pe tine sa faci refresh la aplicatie. Intelegi? Asta mi se pare un pic cam mult si mi se pare ca ar fi o problema de mentalitate si de lipsa de respect pentru clienti. Da, nu te pune nimeni sa joci. Dar asta nu e un motiv sa-ti bati joc de cei care decid sa o faca. Ma rog, fiecare cu parerea lui. Dar...daca tot ai intrebat, asta e motivul pentru care consider ca ai sanse si mai mici acum decat aveai inainte. Nu e doar intervalul de timp. Sunt toate puse la un loc.
Client Orange

nickNm
Începător
Inainte toti cei care voiau sa ia premiul aveau sanse sa il ia pentru ca toti aveau punctele necesare pentru orice premiu si toti stiau cand sa dea click => aveai 1/10.000 (sa zicem) sanse sa prinzi. Acum nu toti au acele puncte, plus ora este random deci ai o sansa mult mai mare de a prinde ceva daca chiar nimeresti sa vezi ceva pe stoc. Nu e mai frustrant sa vezi produsul in stoc sa stii ca ai dat click si sa vezi acea eroare? Decat sa nu il vezi pe stoc deloc si daca chiar il vezi si dai click il si castigi

arsradu
#StarMember
Da, ma, si stai de la 10 la 6 seara sa dai refresh in aplicatie? Serios? :)) La unele premii, aveai nevoie de 50 de puncte si erau si suficient de multe, acum ai nevoie de 1500! Pai de la 50 la 1500...scuza-ma, dar e cam mare diferenta. Si ceea ce mi se pare fascinant e ca, chiar si in contextul noului regulament, si cu diferenta colosala de puncte, pe la 12:50 cand m-am uitat eu (si probabil mult mai devreme de atat), nici macar produsele cu multe "bucati" disponibile nu mai erau pe stoc! Adica, serios! Nu-mi spune ca toata lumea a stat sa dea refresh in aplicatie, si acum chiar au avut o sansa mai mare. Pentru ca nu prea imi vine a crede. Cred ca s-au dus la fel de repede ca si pana acum, doar ca acum trebuie sa stai sa dai refresh in fiecare secunda, poate, poate nimeresti. Nu stiu...mie unul nu mi se pare ca merita efortul, nervii, timpul, banii investiti (daca decizi sa investesti in asta)... Chiar nu mi se pare ca merita. Eroarea se primeste in continuare. Nu stiu daca si la revendicarea premiilor, pentru ca cel putin astazi n-am apucat sa le vad in stoc. Dar cu siguranta se primeste in continuare. Deci...nu pare sa se fi imbunatatit vreun pic functionalitatea. Doar ca a devenit mai greu sa castigi ceva (din nou, puse toate cap la cap). Plus ca mai e o chestie. Daca ora "noua" e 12:30, n-ai facut nimic cu intervalul de 8 ore, daca produsele se actualizeaza la o ora fixa. Adica...nu trebuie decat sa afli ora, si aia e. Nu m-ar mira daca saptamana viitoare ar schimba din nou ora, si uite asa ti-ai facut reincarcari fara numar, ai stat de la 10 la 17:59, la 17:59 se face update, intra toti, si ai ramas din nou cu buza umflata si fara premiu. Pentru ca te-ai dus un minut la baie. :)) Deci...da. De-aia ziceam ca ai sanse mai mici.
Client Orange

Anonim
Neaplicabil
Aceasta ''pinata'' nu e nimic altceva decat o bataie de joc la adresa clientului. O mana de premii la milioane de clienti, aruncate ca la caini, cine prinde... efectiv asta e, o mana de premii la atatea milioane de clienti. Am peste 4000 puncte si niciodata n-am reusit sa revendic nimic, mai ales acum cu noile reguli ce sa mai zic... cele mai bune premii sunt cele pe care le cumparam din banii nostri.

Ralucameme
Începător
Așa am pățit și eu, erori după produse inexistente când mergea aplicația …probabil bagă stoc blochează sa își ia prietenii și apoi dau drumul pt fraieri …

Neaplicabil
Oameni buni țineți minte câteva cuvinte și... liniștiți-vă: premiile săptămânale fizice se alocă între orele 10:00 și 18:00 în mod aleator. Adică nu știi ce premiu se alocă, ce cantitate din acel premiu și la ce moment din interval... important este ca în intervalul menționat să fie alocate toate premiile și să scadă încărcarea pe servere. Așa că fie renunțați, fie faceți bătături în palmă de la atâta scroll ABBA 🙂

Tot_Eu1
Junior
@negru. Ce coincidenta, am pățit exact ca tine în filmuleț, doar ca eu am făcut capturi de ecran. Le-am făcut sesizare și am primit răspuns pe mail: se cu oaste problema, lucram la rezolvarea ei și atât. Va dorim multa mui*. Asta a fost răspunsul oficial. M-am resemnat și am închis toate cele 6 abonamente. Va sfătuiesc sa faceți la fel

Zako
Junior
Eu am șters aplicația MyOrange. Fac "ceva" pe aplicația lor, care e oricum de c***t.

bogapostu
Explorator
Eu, spre exemplu, as fi vrut doar soundbar-ul. Cum am facut 700 puncte nu am mai intrat sa fac si altele, acum ma trezesc cu cateva ore inainte de "premiere" ca trebuie 1500 puncte. Fac sesizare la ANPC, am un abonament pe care il trecusem pe Yoxo, il portez in Vodafone pe abonamentul Flexi numai sa nu mai platesc la orange, Raman cu 2 abonamente de voce (11 luni mai am) si unul de TV + Internet (asta din august) Are cineva disponibil vechiul abonament?

grizzly_1
Începător
voi va dati seama ca e un concurs, nu un magazin? va asteptati ca niste puncte pt care nu ati platit nimic, sa va aduca un premiu garantat? chiar un pic de logica nu exista? ca multe alte concursuri are la baza conceptul de "sansa". ai noroc, castigi, iti poti creste sansele, dar atat. va dati seama cati au un punctaj necesar pt oricare premiu de acolo? cum ar fi sa dea la oricare user care face 10 reincarcari, un PS4? gata, back to work, have fun.