anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Premii cu livrare la Pinata Party Campania I

JaguaR
Junior entuziast
Azi am facut un update al aplicatiei My Orange si am reusit sa revendic unul dintre premiile cu livrare, pentru ca aveam suficiente puncte.
Dupa ce revendici premiul, primesti un cod pe email. Dar cand incerc sa introduc acel cod in aplicatie, se inchide aplicatia. Premiul e valabil doar 24 ore. Daca nu se rezolva problema in 24 ore - papa premiu, ca deja e stocul epuizat.
Am incercat de pe 2 telefoane diferite cu acelasi rezultat.
Oare a mai patit cineva asa ceva?
82 Răspunsuri 82

Marin558
Junior
BDK dacă crezi la la ora 14:29 mai găsești ceva pe stoc uită-te la video meu de mai sus și află că la ora 14:00:05 e stoc epuizat , deci în 5 secunde de când au apărut pe stoc au și dispărut.E tare ciudată pinata aceasta.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Erorile sunt in continuare acolo. Doar ca de data asta putin modificate. Video-ul lui Marin ilustreaza exact eroarea primita acum. Diferenta e ca acum face refresh fortat la stoc cand confirmi adresa de mail... Deci, in continuare, cand intri pe pagina produsului, tu il vezi pe stoc, cu toate ca cel mai probabil nu e. Si iti spune ca nu e, abia dupa ce confirmi adresa de mail. Alterego, la tine cred ca are delay ceva, poate din cauza conexiunii carrier...poate altceva, n-am idee. Dar e clar un delay. Pentru ca, din video-ul tau, e deja 14:01 si tu inca ai premiile vizibile. Cand, in realitate, ele nu mai sunt din prima secunda, inclusiv cele cu mai multe bucati pe stoc. Astazi n-am apucat nici macar sa vad vreun produs pe stoc, daramite sa mai revendic ceva. Eu nu cred ca tine de viteza. Pentru ca, la 14:00:00 eu am avut 2 secunde in care nici macar nu se afisa lista de premii! Plus ca, in continuare sunt in lista premii din saptamanile trecute, premii pe care nu le poti revendica oricum. Deci, din start, oricine ar intra in aplicatie in momentul ala, ar pierde cel putin cateva secunde doar sa scrolleze si sa selecteze produsul. Este fizici imposibil, in conditiile actuale, sa selectezi si sa revendici un premiul in sub o secunda. Deci, daca nu cumva unii au gasit o portita sa fie deja pe pagina produsului la 14:00:00, astfel incat sa elimine tot timpul asta pierdut aiurea, eu nu vad cum cineva ar putea avea vreodata sanse de castig in conditiile astea. Iar paginile de produs nu au (in mod normal cel putin, nu stiu daca unii au gasit vreo portita si pentru asta), optiune de refresh. Deci, si daca ai fi pe pagina, la 14:00:00 in mod normal nu ai cum sa dai click pe "Vreau Premiul" pentru ca butonul este greyed out.
Client Orange

Neaplicabil
@arsradu ceea ce vezi tu la mine este pentru simplu motiv că abia atunci m-am apucat să înregistrez... dar la 14:00:00 făcea fix la fel... nevastă-mea a vrut ebook reader-ul Kindle dar ți-ai găsit... făcea fix la fel

Neaplicabil
@Marin558 premiile nu mai erau din momentul 14:00:00 la 14:00:01 era deja sold out.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Aha... Foarte ciudat atunci... Pentru ca eu n-am avut niciodata parte de problema pe care o afisezi tu (premii disponibile, dai click, totul pare ok, dar de fapt, nu face nimic in spate). La mine ori nu erau deloc pe stoc din prima secunda, ori erau pe stoc, intram pe pagina produsului, confirm adresa de mail, si...eroare. Ceea ce pare sa fie in continuare, doar ca textul efectiv a fost modificat in ceva intr-adevar mai explicit pentru cazul asta. Nu mai e "a aparut o eroare". Acuma e "stoc epuizat, te rugam sa incerci saptamana viitoare". Ceea ce, da, e mai bine, macar nu mai e eroare aia lipsita de sens, si sugestia inutila de a reincerca mai tarziu. E mai bine. Dar...e tot o eroare, si in continuare ma face sa intreb cum naiba au facut altii sa isi revendice premiile intr-un timp atat de scurt. Serios. Nici n-apuci macar sa scrollezi printre premii in timpul in are unii au si dat click sa le ia. Ceva nu are sens pentru mine. Ori sunt unii pe alt fus orar, si la ei se face 14:00:00 mai repede, ori...nu stiu. Mie unul mi se pare fizic imposibil sa iei vreun premiu intr-un timp atat de scurt, in conditiile astea (refresh-ul nu afiseaza nimic cateva secunde, timp pierdut asteptand, plus timp pierdut la scroll).
Client Orange

Cristiki
Junior
Si eu am incercat: Google Home Mini. Am intrat la fix cu stock 15 ramas. Am dat pe "Vreau premiul", EROARE, stoc epuizat! Am dat apoi refresh, stoc ramas 6, am incercat din nou, EROARE DIN NOU! Dupa, nici nu mai arata eroarea, puteai sa apesi de cate ori voiai pe Confirma. La un al 3 lea refresh, stoc epuizat. Toata chestia asta s-a intamplat in ~10 sec. BINEEEEE ORANGEEEE!!!!

robi1998
Explorator
Deci este o bataie de joc din partea ORange, am facut plangere la OPC ptr ca nu e ok ce se intampla. Am incercat sa rezolv cu Orange pe cale amiabila insa nu se poate, mi-au oferit un voucher de 20 euro care era efectiv degeaba, nu puteam sa-l folosesc..Nu am pretentia de a primi premiul, ci un voucher in contravaloarea acestuia din moment ce in aplicatie se vedea f clar ca e in stoc.

JaguaR
Junior entuziast
E clar foarte praf acest Pinata Party … eu zic ca un review prost al aplicatiei pw AppStore / Google Play i-ar afecta un pic mai mult, desi sigur nu se va mai face nimic in aceasta privinta.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca nu ai o problema cu aplicatia in sine, ci doar cu concursul Pinata Party, eu zic sa nu mergi pe varianta cu review de o stea pe Play Store/App Store. Chestiile alea chiar afecteaza. Si...n-ar fi un review corect. E ca si cand ai da rating o stea unui telefon pentru ca n-avea cutia albastra sau nu are aplicatia pe care o vrei tu preinstalata. Poti sa-i dai, si am citit review-uri de genul asta pe site-urile retail-erilor. Gen nu-i bun telefonul pentru ca Altex nu i l-a livrat in 2 zile. Si cate si mai cate. Evident, e doar un exemplu. De-aia zic, Pinata Party, din punctul meu de vedere, nu e parte componenta a aplicatiei My Orange. E inclusa in My Orange pentru ca probabil se vrea promovarea masiva a ei. Ceea ce e de inteles. Dar concursul in sine n-are legatura cu functionalitatea generala a aplicatiei. Nu pentru asta a fost facuta. Si ar inseamna sa lasi un review permanent pentru un concurs temporar. Nu e ok. Nici tie, daca ai fi dezvoltator de aplicatie, nu ti-ar pica bine sa vina userii sa iti dea o stea pentru aplicatie, pentru ca nu stiu ce concurs nu ti-a mers la un moment dat. Chiar daca nu tu ai facut concursul, si n-aveai cum sa-l faci mai bine. Nu confunda functionalitatea aplicatiei cu functionalitatea concursului. Inteleg ca ideea ta e de a atrage atentia asupra faptului ca Pinata nu prea functioneaza cum trebuie. Dar nu asta e cea mai buna varianta. Deja avem o gramada de thread-uri deschise in comunitate pe acelasi topic si aceleasi probleme. Cred ca am atras destula atentie. :)) Parerea mea.
Client Orange

robi1998
Explorator
@arsradu da, dar orange nu vrea sa ne dea nici macar un voucher in valoare de cat e specificat in regulament, deci despre ce vorbim? Am obtinut de la ei in scarba asa 20 euro, mai mult nu poti scoate de la ei..Singura solutie e review prost in google play + reclamatie la OPC(chiar daca nu o sa primim raspuns favorabil)

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Iti inteleg si-ti impartasesc frustrarea. Nici eu n-am castigat niciunul dintre premiile fizice de la Pinata pana acum. Pe de alta parte, si stiu ca probabil o sa fiu in minoritate aici, Orange nu are obligatia sa ofere niciun fel de compensatie pentru cazul asta. Daca o fac, o fac ca pentru ca vor sa aiba clienti multumiti (pe cat posibil). Premiul il ai in momentul in care ai primit cod de revendicare pe mail. Nu in momentul in care il vezi in stoc. Daca ar fi asa, si eu as vrea toate produsele la care am facut screenshot si care erau pe stoc in momentul in care am dat click pe ele si am primit eroare dupa aceea. Dar evident ca n-o sa le primesc. Sau, cum e saracau' alterego. El n-a primit nici eroare, nimic. Isi poate lua linistit toate produsele pe telefonul lui, si nu-i da nicio eroare, dar nici produsul. :))) Deci....da. Mai e de lucru la functionalitatea concursului. S-a tot discutat despre asta si aici, si pe alte thread-uri. Am inteles ca se va imbunatati mecanismul Pinatei. Poate niste ulei pe ici pe colo sa nu mai scartie. Nu stiu. :)) Pana acum, in afara de acea eroare care e intr-adevar mult mai explicita acum (multumim, asa ar trebui sa fie toate erorile), n-am observat nicio imbunatatire. In continuare premiile se dau dupa maxim 2 secunde. Si esti norocos daca apuci sa vezi produsul in stoc. De cele mai multe ori il vezi direct cu "stoc epuizat".
Client Orange

JaguaR
Junior entuziast
Totusi cred ca un rating negativ pe App Store / Google Play este o metoda buna, pentru ca Pinata Party a fost facuta exclusiv sa promoveze aplicatia My Orange, ca altundeva nu ai Pinata Party. Si asa cum au facut Pinata Party praf, merita si aplicatia un rating la fel de praf. Poate nu chiar 1 stea, da maxim 2 :) Decat sa faci o asa promovare varza, mai bine nu o faci deloc. Daca as fi client nou al aplicatiei, nu as avea o parere buna deloc.

robi1998
Explorator
SI atunci ce e de facut? Efectiv ne frecam nervii aiurea ptr ca Orange isi bate joc de noi. Chiar imi pare rau ca m-am portat in reteaua lor, isi bat joc efectiv de noi

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
JaguaR, asa e... Si tu ai dreptate in felul tau. Dar pe de alta parte, gandeste-te ca aplicatia aia va continua sa fie si dupa Pinata. Si lasi un rating negativ pentru o aplicatie care altfel e ok. Nu e perfecta. Cu siguranta mai sunt chestii de imbunatatit. Dar din nou, din punctul meu de vedere, Pinata Party nu e acelasi lucru cu aplicatia My Orange. Au tot fost concursuri si promotii si tot felul de minuni in aplicatie, si au fost ok in mare parte. Ca nu merge acuma Pinata, si problema mare e din cauza acelor premii fizice...asta e partea a doua. Acuma, evident, fiecare e liber sa actioneze dupa cum considera ca e mai bine. :)) Eu ziceam doar ca: 1. problemele sunt deja cunoscute, deci un review nu prea ajuta cu nimic. 2. un rating negativ nu va ajuta la rezolvarea lor, ba din contra, va aduce confuzie pentru userii noi care nu stiu ce a fost cu Pinata asta. 3. chiar si daca se rezolva problemele cu Pinata, 99,99% dintre userii care lasa rating negativ nu se mai intorc sa-l modifice. Deci...din nou, afectezi aplicatia pe termen lung pentru o problema pe termen (relativ) scurt. Eu zic ca nu merita.
Client Orange

robi1998
Explorator
@arsradu si daca problema e cunoscuta de ce nu se rezolva, de ce nu primim macar un voucher dar nu de 20 euro ptr un premiu de 400? chiar asa isi bat joc de noi