anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Pinata fiasco: "Ne pare rau, a aparut o eroare." (Campania I)

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Draga Orange,

Ce rost are sa lansati un concurs de genul asta daca nu va tin serverele? Intreb si eu. Pentru un prieten. Cred ca am dat de 10 ori click pe un produs din pinata party, doar ca sa primesc "ne pare rau, a aparut o eroare".

Si mie imi pare rau ca am incercat. Nici nu-mi faceam iluzii ca ar putea sa mearga ceva ca lumea.
Client Orange
46 Răspunsuri 46

Vio73
#StarMember
Mi se părea mult mai corect ca acele vouchere de 10 euro să fie valabile un timp îndelungat și să poată fi cumulate, pentru că dacă tocmai mi-am luat telefon, nu am ce să fac cu el/ele. Practic sunt multe chestii negândite sau făcute rău intenționat, doar pentru reclamă.

FLo1
#StarMember
Întradevăr Vio, ai dreptate. Însă eu văd altfel problema: păcălici școliți în domenii fără legătură cu marketingul dar cu titulatura de mari ”specialiști” au gândit că tu, clientul care probabil te-ai născut abia astăzi, pentru orice mizilic chiar și de 10 euro, te vei repezi instant la magazinul online al rețelei #1 și orbit de valoarea voucherului vei folosi acel voucher reînnoindu-ți / suplimentându-ți abonamentele deținute. FALS! Naivitate de începător. Dar fiecare ”specialist” e liber să încerce chiar și marea.... cu degetul, indiferent cât de sărată ar fi.

DanielaH
Moderator
Salut tuturor! Ne pare rău pentru neplăcerile întâmpinate. Am trimis tot feedbackul și comentariile voastre colegilor noștri care se ocupă de Pinata Party. Așa cum ați văzut în regulament, numărul de premii săptămânal este limitat. De exemplu, în cea de- a doua săptămână a campaniei au existat 52 premii (2 televizoare, 5 brățări fitness, 5 aparate foto, 20 sterilizatoare, 20 seturi termos). Datorită faptului că au fost foarte mulți clienți eligibili pentru revendicarea acestor premii, stocurile pentru aceste produse s-au epuizat foarte repede. Pentru aceia dintre voi care ați primit codul pe e-mail dar nu ați putut revenidica premiul, v-am trimis mesaje private pe e-mail cu mai multe detalii. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Hello, Reparam si noi eroarea asta? Stoc suficient la momentul respectiv -> eroare in continuu -> o jumatate de minut mai tarziu, stoc 0.
Client Orange

FLo1
#StarMember
Offf Răducule, ce de ghinioane te mai pasc. Lasă, că peste 7 zile mai ai o șansă 😉

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Mersi de incurajare, Flo. :)))) Asa am zis si saptamana trecuta. Am zis ca au suficient timp baietii sa rezolve problema intr-o saptamana. Au rezolvat-o de numa' numa'. :)) Nu stiu, din punctul meu de vedere (subiectiv, binenteles), nu ai cum sa nu te astepti sa-ti intre atata lume deodata, dupa ce ai avut deja doua saptamani de concurs, ai vazut cata batalie e pe premiile alea, si ai mai avut experiente similare in magazinul online. Adica...serios. Si ce ma oftica cel mai tare e ca se poate mai bine. Se poate mult mai bine de atat. Se pot face tot felul de chestii pentru a preintampina probleme de genul asta. Macar sa nu mai dea eroare. Daca e stoc 0 in momentul in care incerc sa fac revendicarea premiului, afiseaza "stoc 0". Asa cum poti sa afisezi la 30 de secunde dupa aia, afiseaza atunci, in secunda in care incerc sa iau premiul. Nu-mi mai afisa eroare, cand am "stoc 20", pentru ca n-are niciun sens pentru mine. Si ce eroare. "A aparut o eroare la revendicarea premiului, incearca mai tarziu". Ca sa ce?! Care e scopul pentru care ar trebui sa incerc mai tarziu? Sa-mi afisezi stoc 0?! Cat de tarziu ar trebui sa reincerc? Cam dupa o saptamana asa e bine?!
Client Orange

Neaplicabil
Ce vreți să bag azi pe LOLx? Aveți pregătită cripromoneda? X-coin

CrifcaVlad
Junior entuziast
Exact asta am pățit și eu

Zuzan
Începător
O mizerie de concurs. Pentru mizeria asta ma pierderi de client. Toate premiile se posteaza la ora 14 si chiar daca apare in stoc nu poti revendica premiul. Eu prost ca am intrat pe aplicatia voastra si ca sunt clientul vostru.

CrifcaVlad
Junior entuziast
Cred că am fi avut șanse egale daca s-ar fi organizat mai multe tombole pentru premii ..

FLo1
#StarMember
Pai cum poti sa ai un cod care sa nu fie valabil??? SIMPLU!!! EMAIL ajuns la 6-7 minute 14:06, iar pe el scrie valabil pana la 14:00. Noaptea minții.....

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Pana la 14:00, ziua de astazi?! :))) WT*! :))
Client Orange

CrifcaVlad
Junior entuziast
Mdah nu am auzit pe nimeni pe aici sa fi câștigat ceva la concursul asta ..

DanielaH
Moderator
@FLo1, înțeleg că ai primit astăzi un cod pe e-mail și nu ai putut să-l introduci în aplicație? Codurile sunt valabile 24 de ore, deci până mâine la ora 14, în cazul în care l-ai primit astăzi.

FLo1
#StarMember
Desigur DanielaH, din pacate in pagina produsului deja este indisponibil... deci nu am unde sa "butonez" acest cod. Este interesant cum feedbackul codului ajunge dupa 1 minut, iar in emailul codului mai scrie si ca e valabil pana la 14:00 :))) In plus, la editarea codului, mai apare si mesajul de "cod incorect".... :))) Alta gluma. LE: Punctele au fost totusi scazute din cont.